Vienas modelis į atranką tikriausiai keliavo iš toli ir labai skubėjo – dizaineriams jis pasirodė su lagaminu.
Atrankoje modelių ieškojo ne tik „Mados infekcijos“ dizaineriai, bet ir svarbiausios Lietuvos modelių agentūros: „Image Group“, „Baltic Model Management“, „RUTA model management“, „First Face model“, „Modilinos model management“, „Supermodels“, „Major Amber Models“. Podiumą stebėjo ir aktorių agentūra „Editos kastingas“.
Savo pasirodymo laukiantiems modeliams ir prekybos centro lankytojams nuobodžiauti neleido ryškus atlikėjo Alen Chicco pasirodymas – stebint miniai žiūrovų jis ryžosi susikurti ekstravagantišką makiažą. Tokį iššūkį jam metė „Mados infekcijos“ modelių makiažu kasmet besirūpinantys „Avon“ meistrai.
Užkrečiantis pasitikėjimas savimi
„Infekcijos kastinge“ kasmet vis drąsiau ant podiumo žengia ir tie, kurie nebūtinai atitinka stereotipinius grožio standartus. Tokia tendencija rodo, kad žmonės darosi laisvesni, drąsesni, jie nebijo savęs parodyti ir tai daro su įtaigia energija.
„Kiekvienais metais „Infekcijos kastinge“ pasisemiu gerų emocijų. Smagu sutikti matytus veidus – „Mados infekcija“ turi gausų būrį kasmet dalyvaujančių modelių, kaskart maloniai nustebina ir nauji atradimai. Žaviuosi jaunosios kartos drąsa, kaip jie ruošiasi ir pasitiki savo jėgomis – tokia atmosfera įkvepia“, – sakė atrankai vadovavusi festivalio prodiuserė Renata Mikailionytė.
Podiumas laukia unikalių asmenybių
Savo kolekcijų pristatymus „Mados infekcijos“ podiumui ruošiantys dizaineriai kasmet tikisi rasti originalių, autentiško žavesio modelių.
Dizainerė Ieva Daugirdaitė dairėsi aukštų merginų natūraliais, nedažytais, bet nebūtinai ilgais plaukais. „Šiemet man buvo svarbūs modelių plaukai – tiesūs, garbanoti arba labai trumpi – svarbiausia, kad nebūtų dažyti“, – kriterijus, pagal kuriuos renkasi modelius savo kolekcijoms, pristatė I.Daugirdaitė.
„Mados infekcijos“ idėjinė vadė Sandra Straukaitė, festivalyje kasmet pristatanti savo naujausią kūrybą, dažnai išsiskiria iš kitų kūrėjų tuo, kaip ji renkasi savo modelius. Paklausta, kokius reikalavimus kėlė šiemet, ji rėžė tiesiai: „Ieškojau žmonių, kurie nebūtų visiški besmegeniai. Radau.“
„Nesvarbu, kokio gymio, kokios spalvos ar ūgio. Nesvarbu ir plaukai – ilgi, trumpi, jokių plaukų – mūsų pasirinkimas priklausė nuo to, kaip žmogus jaučiasi ant podiumo, kokią energiją spinduliuoja“, – savo lūkesčius pristatė dizaineris Thomas Bara, kuris „Mados infekcijoje“ šiemet dalyvauja kartu su lėtosios mados iniciatyva „Upcycled by LT“.
Atlikėjas Alen Chicco pademonstravo įspūdingą makiažo performansą
Šiemet specialus atrankos svečias – ekstravagantiškas atlikėjas Alen Chicco. Kosmetikos kompanija „Avon“, per atranką tradiciškai pristatanti naujausias pavasario makiažo tendencijas, šiemet metė atlikėjui iššūkį ir pakvietė makiažą susikurti pačiam. Saviraiškos drąsa garsėjantis Alen Chicco nedvejodamas sutiko ir rezultatą pademonstravo drąsiai pozuodamas fotografams.
„Makiažą sau kurti pradėjau visai neseniai – maždaug prieš metus, bet tai darau drąsiai. Tiksliai žinau, kokio rezultato noriu ir kaip jį pasiekti. Kai sulaukiau „Mados infekcijos“ pasiūlymo, abejonių nebuvo – kodėl gi ne? Truputį baiminausi, kad neužteks laiko, bet rezultatu esu patenkintas. Tiems, kurie ieško savito stiliaus, turiu patarimą – neieškokit. Įvaizdis pats jus susiras, jei tik būsite sau atviri“, – sakė Alenas Chicco.
Tarptautinis festivalis „Mados infekcija“ vyks balandžio 13–14 dienomis Šiuolaikinio meno centre. Festivalio metu bus pristatyta 17 Lietuvos ir užsienio dizainerių kolekcijų.