Ineta Puzaraitė-Žvagulienė pristato „Terlių“: „Tai – trečias kūdikis mūsų šeimoje“

Nors ir Inetos Puzaraitės-Žvagulienės ir jos vyro Ąžuolo namuose auga du mažamečiai vaikai, mamytei, panašu, energijos visai nestinga. Tad ji imasi naujos veiklos – kuria vaikiškus drabužėlius.
Ineta Puzaraite-Žvagulienė su dukra Barbora ir sūnumi Bernardu
Ineta Puzaraite-Žvagulienė su dukra Barbora ir sūnumi Bernardu / Charizma photography nuotr.

Kartu su Ineta į naują veiklą neria ir jos sesuo, visai neseniai taip pat mama tapusi Irūna. Merginos pristato prekės ženklą vaikams „Terlius“.

Pasidalinusi žavia nuotrauka su vaikais, šią žinią Ineta pranešė feisbuke.

„Gyvenime keičiasi daug dalykų: mūsų išvaizda, vertybės, požiūris, veikla... „Terlius“ – trečias kūdikis mūsų šeimoje. Tai dar vienas ilgai planuotas ir lauktas projektas. Nors dar nedaug nuveikta, tačiau planų daug... Bet pradėkim nuo pradžių.

Iškart supažindinu: pončo – tai apykaklės/seilinukai (vadinkit kaip norit, mums tai – pončo). Būtent jie ir yra didelė mūsų siuvamų drabužėlių dalis. Vaikai nemėgsta persirenginėti, o ir tėvams kyla daug problemų mažuosius „terliukus“ perrenginėjant, ypač nesant namuose. Pončai gali būti naudojami ne tik valgant, bet ir nešiojami nuolat. Jie puošnūs ir lengvai keičiami. Tad vos supurvinus vieną galima jį pakeisti kitu. Rūbelis atrodo naujai, o mažylis – švariai.

Barboros fotostudijos nuotr./Irūna Puzaraitė-Čepononienė ir Ineta Puzaraitė-Žvagulienė su sūnumis
Barboros fotostudijos nuotr./Irūna Puzaraitė-Čepononienė ir Ineta Puzaraitė-Žvagulienė su sūnumis

Na, o artėjant šaltajam sezonui greta vasariškų drabužėlių gimė ir šiltesni, juos papuošė naujai iškeptos mamytės Irūnos Puzaraitės rankų darbo pončo. Dabar jie įgavo ir naują paskirtį – šildančią.

Pirkdami „Terliaus“ drabužėlius, kaskart po 1​​​ eurą skiriate „Ankstukų“ paramos fondui“, – rašė I.Puzaraitė-Žvagulienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis