„Lietuvos ryto“ televiziją perkantis prodiuseris Povilas Skaisgirys: „Baimė yra, bet reikia rizikuoti“

Pirmadienį paskelbta, kad „Lietuvos ryto“ televiziją perka televizijos ir kino prodiuserio Povilo Skaisgirio įmonė „Singing fish“. Tokį sandorį leido strateginių įmonių sandorius tikrinanti komisija. 100 procentų televizijos kanalo akcijų perkantis P.Skaisgirys didelių pokyčių artimiausiu metu kanale nežada, tačiau planuoja mažinti rusiškos produkcijos kanale kiekį.
Povilas Skaisgirys
Povilas Skaisgirys / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Naujiena apie leidimą įsigyti „Lietuvos ryto“ televizijos kanalą prodiuserinės kompanijos „Singing fish“ direktoriui P.Skaisgiriui buvo kiek netikėta. Povilas šią žinią iš 15min sužinojo kino filmo darbų įkarštyje.

P.Skaisgirys sako, kad nuosava televizijos kompanija buvo sena jo svajonė. Jis ilgą laiką svarstė ir ieškojo visų įmanomų variantų. Tarp jų buvo ir galimybė sukurti naują televizijos kanalą.

„Apie galimybę turėti nuosavą televiziją svarsčiau labai ilgai. Tai labai susiję su mano gyvenimu, su tuo, ką darau, mokslais, kuriuos baigiau. Tad vos tik atsirado galimybė, nusprendžiau ja pasinaudoti“, – 15min sakė P.Skaisgirys.

Televiziją prodiuseris ketina pirkti vienas, be dėdės, žymaus televizijos prodiuserio ir buvusio krepšininko Rolando Skaisgirio pagalbos. Tiesa, būtent jam Povilas ir yra labiausiai dėkingas už tai, kad atsirado šioje srityje.

„Viskas prasidėjo, kai Rolandas prieš 12-14 metų parodė šį televizijos, filmų kūrimo kelią – man tai labai patiko. Tačiau pirkti televiziją buvo mano sprendimas“, – kalbėjo P.Skaisgirys.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Povilas Skaisgirys ir Rolandas Skaisgirys
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Povilas Skaisgirys ir Rolandas Skaisgirys

Televizijos ir kino prodiuseris sako, kad ketina nepasitraukti nuo įmonės „Singing fish“ vairo ir toliau tęsti jos veiklą. Visgi svarsto, kad galbūt reikės grįžti prie serialų kūrimo – jie esą galėtų atsirasti „Lietuvos ryto“ televizijos eteryje ir sumažinti rusiškos produkcijos kiekį.

Didelių pokyčių televizijos valdyboje ir viduje P.Skaisgirys kol kas neplanuoja. Pirmiausia nori susipažinti su kanalo veikimu iš vidaus, valdymo struktūra.

„Pradžioje tikrai nieko nekeisiu, negalime ardyti to, kas jau seniai sukurta, padaryta. Pirmiausia reikia pasižiūrėti, įsigilinti, kokia esama situacija, ar reikia pokyčių“, – 15min sakė prodiuseris.

P.Skaisgirys tikina, kad kanale savo pareigas ir toliau eis neseniai darbą pradėjęs televizijos direktorius, buvęs LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius ir kiti administracijos nariai. Pirmasis darbas – išsiaiškinti, kas lemia kanalo nuostolius.

„Pirmiausia reikia pasižiūrėti, kodėl televizijoje didesnės išlaidos ir sąnaudos nei pajamos. Išsiaiškinti, kokios grandys kaltos, o tada galvoti, kaip tuos klausimus išspręsti. Pasižiūrėsime, kiek kainuoja skirtingos programos, kas per brangu, ko reikia atsisakyti – kol kas sunku kalbėti, nesu įsigilinęs į vidaus politiką“, – teigė P.Skaisgirys.

Paklaustas, ar nebijo rizikuoti, P.Skaigirys atsakė, kad baimę jaučia, bet gyvenime rizikuoti esą reikia. Paklaustas, už kokią sumą įsigijo televiziją, Povilas sakė, kad apie tai kalbėti kol kas per anksti.

„Šiandien sužinojau, kad gavau leidimą įsigyti, dabar prasidės derybos ir pirkimo-pardavimo sutartys. Sumos kol kas nėra žinomos“, – teigė Povilas.

Pasak P.Skaisgirio, trečiadienį Lietuvos radijo ir televizijos komisijai (LRTK) oficialiai pritarus sandoriui, prasidės pirkimo-pardavimo derybos.

Kaip rašė BNS, „Lietuvos ryto“ televizija pernai patyrė 577,4 tūkst. eurų grynojo nuostolio – 58 proc. daugiau nei 2017-aisiais (365 tūkst. eurų). 2018 metų pabaigoje įmonė turėjo sukaupusi 13,175 mln. eurų nuostolių.

„Lietuvos ryto“ grupė valdo 100 proc. „Lietuvos ryto“ televizijos akcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis