Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujausios Ramunės Piekautaitės kolekcijos veidu tapo aktorė Severija Janušauskaitė

Kiekviena nauja kolekcija – tai tarsi žvilgsnis į vis kitą moterį, asmenybę, stiliaus pojūtį. Todėl pasirinkti geriausiai ją atspindintį modelį gali būti maloni, bet sudėtinga užduotis. Šį sezoną pristatanti naują kokteilio drabužių kolekciją, dizainerė Ramunė Piekautaitė pasirinko išskirtinį veidą – aktorę Severiją Janušauskaitę.
Severija Janušauskaitė
Severija Janušauskaitė / Tomo Kaunecko nuotr.

Nors mados industrijoje įprasta stebėti, kaip dizaineriai dirba su kino pasaulio įžymybėmis, Lietuvoje tokie bendri projektai – dar ganėtinai reti. Vis dėlto R.Piekautaitės bei S.Janušauskaitės bendradarbiavimas gimė natūraliai, iš abipusės pagarbos, susižavėjimo bei meilės madai.

„Severiją pirmą kartą pamačiau žiūrėdama filmą „Žvaigždė“, – pasakojo R.Piekautaitė, – mane iškart sužavėjo jos sukurtas personažas. Net jeigu kolekcijų pristatymams dažniausiai renkuosi klasikinio tipažo modelius, kurie pernelyg neužgožia kūrinių, šįkart nusprendžiau padaryti išimtį. Severija taip tiksliai atitiko mano kūrybos moters idealą, kad išdrįsau ją pakviesti būti vakarinių drabužių kolekcijos veidu. Todėl džiugu, jog į savo įtemptą darbų grafiką ji sugebėjo įtraukti ir fotosesiją Vilniuje.“

Tomo Kaunecko nuotr./Severija Janušauskaitė
Tomo Kaunecko nuotr./Severija Janušauskaitė

Pasak dizainerės, pastaruoju metu Lietuvoje retai besilankanti aktorė – ne tik sparčiai tobulėjanti savo srities profesionalė, bet ir išskirtinė asmenybė. Išgarsėjusi 2014 metų rusų filme „Žvaigždė“, S.Janušauskaitė šiandien jau vadinama Rusijos kino industrijos pažiba, o šiuo metu aktorė dirba Vokietijoje, kur filmuojamas serialas „Babylon Berlin“, pasirodysiantis ateinančiais metais. Iškart į Berlyną ji išskubėjo ir pasibaigus kolekcijos fotosesijai. Įdomu tai, kad ne mažiau Lietuvą užsienyje garsina ir pati R.Piekautaitė – jos naujausių kolekcijų į Vilnių, tarsi į Milaną ar Paryžių, atvyksta apžiūrėti verslo klientai net iš tokių tolimų šalių kaip Japonija.

Naujausia dizainerės kolekcija, skirta vakarui bei kokteilio suknelės interpretacijoms, puikiai atitinka charakteringą, modernų S.Janušauskaitės išvaizdos tipažą. Kaip teigia pati R.Piekautaitė, naujausi kūriniai skirti šventiniam metui – vakarienėms, kokteilių vakarėliams, pokyliams, teatro bei operos premjeroms. Dizainerės manymu, kiekvienai kolekcijai įtaką daro jos pačios bei klienčių norai, tačiau kurdama madą ji vis ieško modernesnių, mažiau įprastų sprendimų.

Tomo Kaunecko nuotr./Severija Janušauskaitė
Tomo Kaunecko nuotr./Severija Janušauskaitė

Tiesa, tiek patys drabužiai, tiek jų įvaizdinė fotosesija turi subtilų ir su kinu susijusį „film noir“ atspalvį – paletė gan tamsi, dominuoja juoda spalva bei dramatiški ciklamenų ir pudros tonai. Fatališkos moters įvaizdį sukuria ir pasirinkti siluetai, kurie supina švelnumą su griežta pečių linija, tarsi nejučia paryškina liemens sritį, naujai interpretuoja šventinio drabužio sąvoką. Taip griežta palaidinė papildo lengvą sijoną, metalinis diržas sujuosia ore plevenančią suknelę, griežtam kostiumui modernumo suteikia įdomios konstrukcijos siluetas.

Kurdama kolekciją R.Piekautaitė naudojo savo kūrybos gerbėjoms pažįstamus audinius bei įvairias jų kombinacijas: šilką, šifoną, vilną, tiulį, barchatą, odos akcentus. Drabužius papildė įvaizdį puikiai užbaigusios detalės: ilgaauliai aukštakulniai batai masyviu kulnu, metalo diržai, delninės-rankinės su metalinėmis rankenomis. Be abejo, paskutiniu moters akcentu tampa kvapas „Ramunė Piekautaitė Eau de Parfum“, kurį sukūrė pripažintas parfumeris Thomas Fontaine.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?