Pasisavinta SEL paskyra „Youtube“ – žala tūkstantinė: „Tai spjūvis į veidą“

Antradienį SEL lyderis Egidijus Dragūnas pranešė, kad jo vadovaujamos grupės paskyra „YouTube“ buvo pasisavinta ir informavo, kad jis patyrė ne tik milžinišką finansinę, tačiau ir moralinę žalą.
SEL
SEL / Prokadras nuotr.

Pasak E.Dragūno, nusikaltėlis itin įžūlus. „Buvo pasisavinta intelektualinė nuosavybė, dainos ir pinigai. Kas baisiausia – iš paskyros „YouTube“ buvo nutrinta daugiau nei 50 milijonų peržiūrų, taip pat pusė šimto tūkstančių gerbėjų“, – nemalonią naujieną komentavo SEL lyderis.

Egidijus neslėpė, kad 3 milijonus gyventojų turinčią Lietuvą jis dažnai puikiai pristatydavo per savo muziką. „Taip malonu būdavo užsienyje parodyti SEL peržiūras „YouTube“. Nors mūsų 3 milijonai, tačiau dažnai peržiūros perkopdavo ir 10 milijonų. Tai spjūvis į veidą ne tik man, tačiau ir tiems, kurie klausydavo SEL šioje platformoje“, – apgailestavo E.Dragūnas.

SEL lyderis yra pasirengęs įdėti maksimalias pastangas, kad tie, kas pasisavino jo grupės paskyrą, būtų surasti ir nubausti.

„Kreipsimės į teisėsaugą Lietuvoje, jei reikės ir į Interpolą. Padarysiu viską, kad žmogus, pasisavinęs intelektualinę nuosavybę, pinigus, padaręs milžinišką moralinę žalą būtų surastas ir nubaustas. Jam gresia iki 8 metų kalėjime bausmė“, – informavo Egidijus ir pridūrė, kad padaryta daugiatūkstantinė žala.

„YouTube“ platformoje yra nemažai paskyrų, kurios nelegaliai patalpinusios grupės SEL muziką. Šių paskyrų turėtojus E.Dragūnas įspėja susitvarkyti, kol dar nevėlu.

„Aš raginu visus, kurie nelegaliai yra įsikėlę SEL muziką, nedelsiant pašalinti ją iš „YouTube“. Tai vagystė, prilygstanti įsilaužimui į namus. Ištrinkite dabar pat, nes vėliau gali būti per vėlu“, – kalbėjo Egidijus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis