Iš apytiksliai 5 tūkst. tuomet nukentėjusių šiandien liko mažiau nei 200 žmonių, kurie nusprendė festivalio bilietus panaudoti ne 2017, o 2018 metais vyksiančiame renginyje – pasinaudoti vienu iš dviejų pasirinkimų, kuriuos siūlė festivalį organizuojantis „Renginių centras“.
Tuomet, dar 2016-ųjų vasarą, organizatoriai iš anksto viešai informavo, kad už tais metais įsigytus bilietus dėl neįvykusio renginio pinigai klientams nebus grąžinami, tačiau nepanaudotus bilietus bus galima iškeisti į kitais metais organizuojamą Karklės muzikos festivalį.
TAIP PAT SKAITYKITE: 2018 metų Karklės festivalis skelbia datą ir pirmuosius atlikėjus
Per pastaruosius metus kreipėsi didžioji dalis festivalininkų, tačiau likę porą šimtų į 2017-aisiais vykusį festivalį anksčiau pirktų bilietų nepanaudojo. Tuo tarpu norėdami patekti į 2018-ųjų vasarą vyksiantį renginį klientai turėjo kreiptis į organizatorius iki šių metų sausio 15 dienos – taip jie turėjo galimybę susigrąžinti bilietus, vėliau jie nebebus registruojami.
Jau po sausio 15-osios į portalą 15min kreipėsi sunerimęs skaitytojas – o ką daryti, jei jis nespėjo susisiekti su organizatoriais?
„Nustatėme tokią datą ir pageidavome, kad pirkę bilietus klientai juos registruotų iki sausio 15 dienos. Ši informacija buvo išplatinta dar praėjusiais metais – tiek pranešimuose spaudai, tiek mūsų feisbuke, visiems, pirkusiems elektroninius bilietus ji asmeniškai buvo išplatinta elektroniniu paštu ir ne po vieną laišką“, – 15min pasakojo festivalio rengėjas Marius Tumšys.
Pasak jo, tokius išankstinius asmeninius priminimus iš 200 žmonių gavo apie 140 – maždaug tiek buvo nupirkta elektroninių bilietų. Iš likusių 60 spausdintų bilietų didžioji dalis žmonių taip pat jau kreipėsi dėl galimybės grąžinti bilietus 2018 metais, todėl likusių be atsakymo liko vos keli.
M.Tumšys įsitikinęs, kad sekti nurodytas datas turėtų būti suinteresuoti ir patys bilietus įsigiję asmenys – tam padaryti jie turėjo kone pusantrų metų. Tačiau jei liko tokių, kurie dar nespėjo kreiptis į festivalio organizatorius ir iškeisti bilieto, M.Tumšys patikina, kad jaudintis per daug nereiktų – organizatoriai tikina reaguosiantys lanksčiai, jie bandys ieškoti kompromiso pirkėjo naudai.
„Kalbame apie dalyką, kuris tęsiasi nuo 2016-ųjų. Oficialiai negavome jokio laiško, kad kažkas neturi galimybės patekti į festivalį po sausio 15 dienos. Mes prašėme bilietus registruoti iki sausio 15 dienos, tačiau priimsime kopijas ir dabar, jei tik tokių bus. Tiesiog maloniai prašome nebedelsti“, – kalbėjo M.Tumšys.
Nespėjusiems atsiųsti bilietų, organizatorius ragina kreiptis elektroninius adresu bilietai@karkle.com.
TAIP PAT SKAITYKITE: Vartotojų teisių apsaugos tarnyba: ką turėtų daryti bilietus į Karklės festivalį pirkę klientai?