2017 07 06

Jennifer Lopez pristato ispanišką dainą „Ni Tu Ni Yo“: ar pavyks pranokti „Despacito“?

Visą pasaulį apsėdusi puertorikiečių Luiso Fonsi ir Daddy Yankee daina „Despacito“ į naujas aukštumas iškėlė ispanišką muziką – iki tol ji domino tik ispanakalbius, o dabar jos reikia visiems. Išnaudoti ispaniškos muzikos pakilimą suskubo ir Jennifer Lopez (47 m.), šią savaitę pristačiusi naują dainą „Ni Tu Ni Yo“.
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez / „Instagram“ nuotr.

Jennifer Lopez, kuri yra puertorikiečių dukra, šiuo metu rengia antrąjį vien ispaniškų dainų albumą, prie kurio dirba kartu su buvusiu savo vyru, Lotynų Amerikos superžvaigžde Marcu Anthony. Planuojama, kad albumas, dar neturintis pavadinimo, bus išleistas šį rudenį.

Liepos 4-ąją, per JAV nepriklausomybės dieną publikai pristatyta naujoji Jennifer Lopez daina „Ni Tu Ni Yo“ (liet. „Nei tu, nei aš“), kurią ji įrašė kartu su populiaria kubiečių regetono grupe „Gente de Zona“, ir yra šio jos albumo pagrindinis singlas.

Ispaniškų ritmų mėgėjai „Gente de Zona“ tikriausiai dar prisimena iš Enrique Iglesias 2014-ųjų hito „Bailando“.

„Bailando“ šiandien turi net 2,2 mlrd. peržiūrių „YouTube“, o „Despacito“ per kur kas trumpesnį laiką jau spėjo surinkti net 2,3 mlrd. peržiūrų. Gal Jennifer Lopez, laiku įšokusiai į traukinį, pavyks pakartoti šių dainų sėkmę?

15min primena, kad pirmasis Jennifer Lopez ispaniškas albumas buvo išleistas prieš 10 metų, 2007-aisiais, ir buvo labai sėkmingas – tada „Como Ama Una Mujer“ (liet. „Kaip myli moteris“) pasiekė dešimtą „Billboard“ topo vietą.

VIDEO: Jennifer Lopez - Ni Tú Ni Yo (Audio) ft. Gente de Zona

TAIP PAT SKAITYKITE: Prabangi romantika: trumpa Jennifer Lopez išvyka su mylimuoju į Prancūziją kainavo 358 tūkst. dolerių

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis