2017 04 11

Ilgiausias „Solo Ansamblio“ kūrinys „1“ – dedikacija susvetimėjusiam miesto žmogui: įvertinkite

Gyvenimiškais, lietuvių kalba atliekamais tekstais, tamsiais ir energingais garsais užkariavę šimtus širdžių, grupė „Solo Ansamblis“ pristato šiuolaikinės miesto elektronikos kūrinį „1“ apie vieną opiausių visuomenės ligų.
„Solo ansamblis“
„Solo ansamblis“ / Žukovo nuotr.

Tai ilgiausia „Solo Ansamblio“ daina – dedikacija šiems skubantiems laikams, į kuriuos kritiškai žvelgiama kūrinyje, jį galutinai išpildo grafinis Pijaus Burako atvaizdas. Atsispirdami nuo kasdienio naujienų srauto, perpildyto nerimą keliančiomis naujienomis apie tuoj tuoj išprotėsiantį pasaulį, pagražintą gyvenimu socialiniuose tinkluose, kuriuose skęsta milijonai žmonių, grupė nuodingu, šaltu skambesiu bei metaforiškais, net siurrealistiniais akordais kalba apie vieną opiausių visuomenės problemų – susvetimėjimą ir kasdien didėjantį emocinį atotrūkį tarp žmonių. Šalti sintezatoriai, gitaros efektai įgarsina svarstymus: kuo tampa žmogus šiuolaikinėje socialinėje erdvėje? Kaip jis jaučiasi?

„Į dainą sudėjome labai daug. Neįmanoma žodžiais perteikti emocijos, kurią norėjome perduoti per muziką. Daina daugiasluoksnė, todėl net pavadinime nėra žodžio – tik skaičius, prasmės kodas, su kuriuo vieni susitapatins, kiti ne. „1“ – tai ilgo darbo rezultatas, kurį dabar atiduodame klausytojams“ – kūrinį pristato grupė „Solo Ansamblis“.

VIDEO: Solo Ansamblis - 1

Balandžio mėnesį grupė du kartus susitiks su gerbėjais – balandžio 13 d. klube „Paviljonas“ vyks neformalus riboto tiražo vinilinės plokštelės „RBX“ pristatymas. Išgirsti naująjį singlą „1“ ir kitus kūrinius grupė kviečia balandžio 21 d. vieninteliame pavasario koncerte „Miestas ant kalno“ didžiojoje klubo „Pelėda“ salėje Vilniuje. Scenoje kartu pasirodys trio „Sheep Got Waxed“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis