2016 09 02

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba: ką turėtų daryti bilietus į Karklės festivalį pirkę klientai?

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sulaukia nemažai asmenų, įsigijusių bilietus į rugpjūčio 12 d. turėjusį įvykti Karklės muzikinį festivalį, paklausimų dėl pinigų grąžinimo. Šis muzikinis renginys, likus kelioms dienoms iki jo pradžios, koncerto organizatorių buvo atšauktas.
Festivalyje „Karklė” veiksmo netrūksta ir dieną
Festivalyje „Karklė” veiksmo netrūksta ir dieną / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas, vartotojai pirmiausia turėtų kreiptis į paslaugų teikėją (šiuo konkrečiu atveju – į neįvykusio koncerto organizatorių) ir raštu išdėstyti savo reikalavimus. Pažymėtina, kad būtina išsaugoti pinigų sumokėjimą už bilietus patvirtinantį dokumentą (pirkimo kvitą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą ir pan.) bei bilietus į renginį.

„Jei per 14 kalendorinių dienų nuo raštiško kreipimosi į paslaugos teikėją vartotojui nebus pateiktas atsakymas, arba paslaugos teikėjo atsakymas vartotojo netenkins, vartotojas turi kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo. Vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo ne teisme tvarka“, – teigia teisingumo ministras Juozas Bernatonis.

Kreipiantis į VVTAT, kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos (pinigų sumokėjimą už bilietus patvirtinančio dokumento kopija, bilietų kopijos, kreipimosi į organizatorių kopija ir kitų turimų dokumentų kopijos).

„Šiuo metu VVTAT dar nėra gavusi nė vieno vartotojo oficialaus kreipimosi dėl ginčo sprendimo, kadangi tik neseniai sukako 14 dienų terminas, per kurį paslaugos teikėjas privalo atsakyti vartotojui“, – pažymi teisingumo ministras.

VVTAT papildomai rekomenduoja vartotojams sekti bilietų platintojo viešai skelbiamą informaciją, kadangi pinigų grąžinimas už neįvykusį renginį gali būti vykdomas ir per bilietų platintoją.

Tarnyba taip pat yra gavusi 8 vartotojų kreipimųsi dėl pinigų grąžinimo už Trakuose dėl prastų oro sąlygų rugpjūčio 6 d. nutrauktą baleto pasirodymą „Šopeniana“. Kol kas sprendimai dėl šių vartotojų kreipimųsi nėra priimti.

Šiemet VVTAT yra gavusi daugiau kaip 100 vartotojų prašymų dėl pinigų grąžinimo už neįvykusį grupės „5‘nizza“ pasirodymo bei dar apie 20 prašymų dėl atšaukto Jose Carrero koncerto.

Primintina, kad nuo šių metų pradžios VVTAT sprendimai dėl ginčo nagrinėjimo ne teisme tvarka yra privalomi, o nebe rekomendacinio pobūdžio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų