TAIP PAT SKAITYKITE: Internautai juokiasi iš Donaldo Trumpo nuotraukos Vatikane: „Linksmiausią popiežių privertė susiraukti“
Štai viešėdama Italijoje D.Trumpo žmona tikrai turėjo iš ko rinktis. Tačiau iš jos pasirinkimų buvo labai nesunku pastebėti, kad ji turi silpnybę Italijos dizainerių duetui – „Dolce & Gabbana“. Panašu, kad susižavėjimas yra abipusis, mat jų socialiniuose tinklalapiuose nemažai tą įrodančių įrašų.
Regis, dizaineriai tikrai stengiasi nenuvilti jų kūrybos gerbėjos Melanios ir pasiūlo jai nepakartojamų drabužių.
Paskutinę turo dieną Sicilijoje prezidento D.Trumpo žmona vilkėjo labai nepigiai atrodantį drabužių derinį iš naujausios kolekcijos.
51,5 tūkst. JAV dolerių (46 tūkst. eurų) kainuojantis šilkinis švarkas buvo puoštas 3D gėlių motyvais. Prie jo Melania derino kreminės spalvos kokteilinę suknelę, kūno spalvos aukštakulnius ir mažą, taip pat floristiniais motyvais dekoruotą delninę. „Swarovski“ kristalų segė, kuri puošė šį drabužių komplektą, jau dingo iš parduotuvių lentynų. Tiesa, jos kaina taip pat nemenka – 1 630 JAV dolerių (1 450 eurų).
„Huffington Post“ rašo, kad toks jos įvaizdis nors ir sulaukė komplimentų iš mados mylėtojų, tačiau Melania neišvengė ir kritikos iš tautiečių – daug kam užkliuvo didžiulė švarkelio kaina, prilygstanti vidutinės amerikiečių šeimos metinėms pajamoms arba namo kainai kai kuriuose Amerikos regionuose.
Anot JAV vyriausybės statistikos, 2015 metais vidutinė Amerikos šeima uždirbo 55 775 tūkst. JAV dolerių – tik kiek daugiau nei kainavo vienas Melanios švarkelis.
„The Washington Post“ atkreipė dėmesį, kad 2009 metais buvo kilęs triukšmas, kai buvusi pirmoji ponia Michelle Obama Vašingtono maisto bankui, maitinančiam skurstančius, padėjo avėdama 540 JAV dolerių kainuojančius „Lanvin“ batelius. Tačiau dabar tai, palyginus su Melania, atrodo tokia smulkmena...
Kol kas nėra žinoma, ar švarkelį Melania pirkosi, ar jį tiesiog paskolino „Dolce & Gabbana“ mados namai – tai gana dažna praktika, kuria naudojasi ne viena garsenybė. Tiesa, anksčiau šiais metais buvo pranešama, kad pirmoji JAV ponia visus savo drabužius perkasi pati ir nepriima dizainerių dovanų, kad šiuos pareklamuotų.