Pasauliniu fenomenu tapusi puertorikiečių Luiso Fonsi ir Daddy Yankee daina „Despacito“ padidino turistų susidomėjimą savo šalimi.
Kaip skelbia vietos portalas „Un Nuevo Dia“, po to, kai „Despacito“ išpopuliarėjo pasaulyje, turistų srautai į Puerto Riką padidėjo net 45 proc.!
Kaip tai pavyko padaryti? „Billboard“ nuomone, prie to neabejotinai prisidėjo dainoje skambanti frazė „štai kaip mes tai darome čia Puerto Rike“ bei vaizdo klipe rodomi akį traukiantys istorinio Puerto Riko pajūrio miestelio La Perla vaizdai.
Pranešama, kad didžiausio turistų antplūdžio sulaukia būtent La Perla miestelis ir vietos baras „La Factoria“, kuriame nufilmuoti karšti šokiai iš „Despacito“ klipo. O vietos kelionių organizatoriai taip pat nesnaudžia – rengia specialias ekskursijas, sudarytas pagal tai, kur buvo filmuojamas „Despacito“ klipas.
Šią naujieną sužinojęs dainininkas Luisas Fonsi neslėpė džiaugsmo: „Koks džiaugsmas skaityti tai tarptautinėje žiniasklaidoje. Puerto Rikas yra tikrasis pagrindinis veikėjas toje dainoje ir tame klipe“.
Žinoma, padidėję turistų srautai neištemps Puerto Riko iš duobės, tačiau pagerinti ekonominę šalies situaciją „Despacito“ bent jau šiek tiek, panašu, tikrai gali.
TAIP PAT SKAITYKITE: Jennifer Lopez pristato ispanišką dainą „Ni Tu Ni Yo“: ar pavyks pranokti „Despacito“?
TAIP PAT SKAITYKITE: Internete plinta pasaulinio hito „Despacito“ lietuviška versija: išgirskite parodiją „Depozito“