Kylie Jenner pranoks „Facebook“ įkūrėją – jauniausia pasaulio milijardiere taps 21-erių

Jauniausia Kim Kardashian sesuo Kylie Jenner – beveik trigubai turtingesnė už ją pačią, o žurnalas „Forbes“ skaičiuoja, kad milijardiere ši mergina, sukūrusi savo vardo kosmetikos imperiją, taps jau visai netrukus, sulaukusi vos 21-erių.
Kylie Jenner
Kylie Jenner / „Instagram“ ir „Forbes“ nuotr.

„Forbes“ pakvietė Kylie Jenner pozuoti naujojo žurnalo viršeliui, kurio numerio tema – Amerikos moterys milijardierės.

Šiandien 20-metės turtas vertinamas 900 mln. JAV dolerių, ir skaičiuojama, kad jau tuoj tuoj ji taps pačia jauniausia pasaulio milijardiere, iškilusia savo jėgomis (ne paveldėjus pinigus ir verslą).

Kol kas šis titulas priklauso „Facebook“ įkūrėjui Markui Zuckerbergui (34 m.), o jis milijardieriumi tapo būdamas 23-ejų – dviem metais vėliau nei į milijardierių gretas prisijungs Kylie Jenner, kuriai už mėnesio sueis 21-eri. Na o prieš Zuckerbergą šis titulas priklausė Billui Gatesui, kuris pirmąjį milijardą uždirbo būdamas 32-ejų.

Šiandien Kylie Jenner užima 27-ą vietą turtingiausių, savo jėgomis užsidirbusių moterų Amerikoje sąraše (ir yra pati jauniausia šiame sąraše). Visi kiti jos garsios šeimos nariai – toli užnugaryje. Pavyzdžiui, jos sesers Kim Kardashian turtas vertinamas „tik“ 350 mln. JAV dolerių.

„Forbes“ nuotr./Kylie Jenner
„Forbes“ nuotr./Kylie Jenner

Kylie Jenner 2015 metais už 250 tūkst. JAV dolerių, kuriuos užsidirbo iš modelio darbo reklamuojant įvairius produktus, užsakė pagaminti 15 tūkst. vienetų garsiųjų „Lip Kit“ rinkinių (jį sudaro lūpų pieštukas ir lūpų dažai). Tie rinkiniai prekyboje pasirodė 2015-ųjų lapkritį ir kainavo 27 dolerius – jie buvo iššluoti per vos kelias minutes nuo prekybos pradžios.

Tada Kylie suprato, jog šios veiklos reikia imtis rimtai, ir 2016 metais įsteigė savo kosmetikos kompaniją „Kylie Cosmetics“, kuri šiandien siūlo ir daugiau įvairių kosmetikos priemonių.

„Instagram“ nuotr./Kylie Jenner
„Instagram“ nuotr./Kylie Jenner

„Forbes“ skaičiavimais, vien pernai jos kompanija pardavė kosmetikos už 330 mln. JAV dolerių.

Kylie Jenner yra vienintelė kompanijos savininkė ir pati yra savo sukurtų gaminių reklaminis veidas, o visa reklama apsiriboja vien socialiniais tinklais – „Kylie Cosmetics“ nereikia reklamuotis spaudoje, televizijoje ar gatvės stenduose, kaip daro kiti kosmetikos gigantai.

Kylie Jenner įmonėje tedirba septyni darbuotojai pilnu etatu ir penki – puse. Kosmetikos gamyba ir pakavimas autsorsingo būdu perduoti privačiam gamintojui „Seed Beauty“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis