Šio straipsnio rašymo momentu „Gangnam Style“ turėjo 2,894 mlrd. peržiūrų, o „See You Again“ liepos 10-ąją peržengė šią ribą ir surinko 2,895 mlrd. peržiūrų.
„Gangnam Style“ „YouTube“ pasirodė 2012 metų liepos 15-ąją, o žiūrimiausiu klipu pasaulyje tapo tų pačių metų lapkritį!
Dviejų milijardų ribą „Gangnam Style“ perkopė po 684 dienų, o „See You Again“ tai padaryti pavyko greičiau – per 515 dienų.
Klipas, sukurtas specialiai filmui „Greiti ir įsiutę 7“ ir pagerbiantis žuvusią šio kino ciklo žvaigždę Paulą Walkerį, pasirodė 2015-ųjų balandžio 6-ąją.
Šiuo metu žiūrimiausias klipas „YouTube“ kanale:
Tiesa, nors „See You Again“ šiuo metu ir yra pats žiūrimiausias klipas „YouTube“ tinkle, tokiu titulu gali džiaugtis neilgai: jam ant kulnų lipa visą pasaulį pavergęs puertorikiečių Luiso Fonsi ir Daddy Yankee hitas „Despacito“ – publikuotas tik šių metų sausio 12 dieną, jis jau turi 2,48 mlrd. peržiūrų ir yra penktas žiūrimiausių tope!
Jo populiarumo tempai taip pat stebinantys – dviejų milijardų ribą „Despacito“ peržengė po viso labo 154 dienų (primename, „See You Again“ tam padaryti prireikė 515 dienų).
„Despacito“ visai nedaug betrūksta, kad pranoktų Bruno Marso ir Marko Ronsono „Uptown Funk“ (2,55 mlrd. peržiūrų) bei Justino Bieberio „Sorry“ (2,63 mlrd. peržiūrų) klipus.
TAIP PAT SKAITYKITE: Internete plinta pasaulinio hito „Despacito“ lietuviška versija: išgirskite parodiją „Depozito“
TAIP PAT SKAITYKITE: Jennifer Lopez pristato ispanišką dainą „Ni Tu Ni Yo“: ar pavyks pranokti „Despacito“?