Internautai pasibaisėjo „TikTok“ žvaigždės poelgiu: platina „koronaviruso iššūkį“

Amerikoje garsi socialinių tinklų žvaigždė Ava Louise gerbėjus nustebino neįprastu elgesiu – į programėlę „TikTok“ patalpino vaizdo įrašą, kuriame skatina „koronaviruso iššūkį“. Vos tik įrašas pasiekė interneto platybes, kuriame Ava laižo klozeto dangtį, mergina iškart sulaukė pasipiktinimo bangos.
Ava Louise
Ava Louise / Socialinių tinklų nuotr.

Pasaulyje prasidėjus pandemijai, socialinių tinklų žvaigždė Ava Louise sugalvojo į populiarią programėlę „TikTok“ įkelti savo „koronaviruso iššūkį“. Vaizdo įraše, kuris jau spėjo apskrieti pasaulį ir sulaukti daug neigiamų komentarų, mergina laižo lėktuve esančio viešo klozeto dangtį. Tuo tarpu fone groja daina „It's Corona time“.

Merginai vaizdo įrašas pasirodė šmaikštus, todėl netrukus ji jį įkėlė ir į savo „Twitter“ paskyrą: „Prašau, tai padaryta tam, kad žmonės žinotų, kaip taisyklingai higieniškai elgtis lėktuve.“

Pasidalinę vaizdo įrašu „TikTok“ puslapyje, žmonės ėmė kritikuoti Ava už tai, kad ji ne tik yra labai nehigieniška, bet ir už tai, kad skatina kitus ją kopijuoti. Internautai pradėjo svarstyti, kodėl mergina nesupranta padėties rimtumo.

„Tai nėra juokinga. Tai nėra šaunu. Ko tik žmonės nepadarys dėl įtakos... vau!“ – rašė komentatorius. Netrukus pasipylė ir kiti komentarai, kuriuose atsirado kaltinimų, jog per šį poelgį „mes dabar tikrai išnyksime“.

„Instagram“ nuotr./Ava Louise
„Instagram“ nuotr./Ava Louise

Vis tik mergina viso to nepaliko ir po vaizdo įrašo paskelbimo dar bandė gintis: „Aš turiu žmonėms suteikti priežastį juoktis šiais sunkiais laikais. Geriau žmonėms juoktis, nei verkti esant tokiam intensyviam klimatui. Turime pakelti moralę.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis