Italijos premjeras į kovą su pandemija pasitelkė „influencerius“

Su vis aršiau pliekiančia antrąja pandemijos banga kovojantis Italijos premjeras Giuseppe Conte griebiasi visko, kad tik pavyktų išvengti to, kas šalyje buvo kovo-gegužės mėnesiais. Vyriausybės dekretai, tiesioginiai kreipimaisi iš televizorių ekranų į šalies žmones, raginimai laikytis distancijos šiandien, kad galėtume apsikabinti rytoj. Dabar premjeras pagalbos kreipėsi į itin didelę įtaką jaunimui turinčius influencerius.
Fedez ir Chiara Ferragni dosniai dalinasi vaizdais su judviejų 2 m. sūnumi Leone
Fedez ir Chiara Ferragni dosniai dalinasi vaizdais su judviejų 2 m. sūnumi Leone / „Instagram“ nuotr.

Kovoje su koronavirusu Italijos premjeras jau nuo kovo mėnesio meta visą einamų pareigų jam teikiamą arsenalą, įdarbino netgi asmeninį šarmą. Tačiau nors apsauginės veido kaukės italams jau tapo neatskiriamu aksesuaru, jos privalomos ne tik uždarose patalpose, bet ir lauke, o už jų nedėvėjimą gresia baudos nuo 400 iki tūkstančio eurų, taisyklėms paklūsti linkę ne visi. Ypač nurodymams atsparus šalies jaunimas.

Ne kartą žiniasklaidoje pasirodė vaizdai, kaip pramogaujantis jaunimas spjauna į nurodymus nesibūriuoti, laikytis vieno metro atstumo, dėvėti kaukę, o kartais netgi pasididžiuodamas aiškina, kad virusas jiems nė motais.

„Scanpix“/AP nuotr./Giuseppe Conte
„Scanpix“/AP nuotr./Giuseppe Conte

Ir nors didžioji dalis jaunimo elgiasi atsakingai, virusui vis labiau plintant būtent tarp jaunesnių nei 25 metų žmonių, premjeras griebėsi iki šiol nematytos taktikos.

„Vakar sulaukėme netikėto skambučio ir buvome sujungti su ministru pirmininku Giuseppe Conte, kuris paprašė mano ir mano žmonos pagalbos“, – savo paskyroje „Instagrame“ pasakoja šiuolaikinės italų muzikos žvaigždė Federico Leonardo Lucia, geriau žinomas Fedez vardu.

Tarp jaunimo itin populiarus reperis socialiniame tinkle „Instagram“ turi 11,1 mln. sekėjų. Jo žmonos Chiara Ferragni, vienos įtakingiausių influencerių mados pasaulyje, turinčios vieną populiariausių pasaulyje tinklaraštį bei drabužių ir aksesuarų liniją, sekėjų būrys dar didesnis – net 21,5 mln.

View this post on Instagram

Io e quella figa di mia moglie

A post shared by FEDEZ (@fedez) on

Kartu sudėjus šią porą, vadinamą Ferragnez (Ferragni ir Fedez vardų junginys), seka beveik 33 milijonai žmonių.

Nors jiedu nuo politikos laikosi atokiai, į premjero pagalbos šauksmą nedelsdami atsiliepė.

View this post on Instagram

A volte uno sguardo vale più di mille parole

A post shared by FEDEZ (@fedez) on

„Prašau 30 sekundžių jūsų dėmesio, nes turiu pranešti labai svarbią žinią, – „Instagrame“ kreipiasi reperis. – Jei šios istorijos gali būti nors truputį naudingos, negaliu nesidžiaugti. Mūsų paprašė paraginti visuomenę, ypač jaunimą, naudoti apsaugines veido kaukes. Aš stengiuosi surasti geriausią būdą, kaip čia būti įtikinamu, bet nežinau. Galiu pasakyti tik tiek, kad esame labai delikačioje situacijoje ir, kad Italija jokiu būdu negali sau leisti naujo uždarymo.

View this post on Instagram

Buona Domenica ❤️

A post shared by FEDEZ (@fedez) on

Ir tam tikru būdu Italijos likimas, jos ateitis yra kiekvieno mūsų atsakomybės rankose. Paprastu gestu galime prisidėti prie to, kad išvengtume tokio tragiško scenarijaus, kokį išgyvenome praėjusiais mėnesiais. Tad, žmonės, naudokite kaukes.“

Jo pavyzdžiu, nors ir neprašyti tiesiogiai premjero, pasekė ir daugiau Milano muzikos pasaulio atstovų, savo istorijose „Instagrame“ paraginę jaunimą nešioti kaukę.

Įtakingiausių influencerių pora Italijoje ir viena įtakingiausių pasaulyje, į pagalbą pandemijos parblokštai tėvynei atskuba ne pirmą kartą. Kovo mėnesį, kai italai buvo staiga aklinai uždaryti namuose, jie vieni pirmųjų pradėjo tradiciją kiekvieną vakarą išeiti į balkoną ir dainuoti, ploti medikams ir savanoriams.

View this post on Instagram

Buongiorno mondo! ????

A post shared by FEDEZ (@fedez) on

Ligoninėms ėmus sprogti nuo sergančiųjų skaičiaus, Fedez ir Chiara Ferragni surengė lėšų rinkimo kampaniją Milano ligoninės San Raffaele naujo intensyvios terapijos skyriaus įrengimui.

Patys paaukoję 100 tūkst. eurų, per savaitę jie surinko rekordinę beveik 5 milijonų eurų sumą. Įvairias sumas paaukojo daugiau kaip 190 tūkst. žmonių maždaug iš šimto šalių.

Žymioji influencerių pora netgi pasiraitojo rankoves ir pristatinėjo maistą bei būtinąsias prekes vyresnio amžiaus žmonėms į namus.

Už tokias iniciatyvas pora sulaukė ir kritikos, ir mokesčių sargų dėmesio, tačiau pandemijos rykštę itin skaudžiai pajutęs Milano miestas ketina jiems atsidėkoti – suteikti aukščiausią miesto garbės apdovanojimą– auksinį miesto globėjo šv. Ambrodžijaus medalį.

Šia garbinga premija šiemet ketinama apdovanoti Milano infekcinių ligų ir San Raffaele ligoninių vadovus Massimo Galli ir Alberto Zangrillo bei kitus, iš viso penkiolika asmenų, kurie karantino metu atliko ypatingai visuomenei naudingus darbus.

View this post on Instagram

????

A post shared by FEDEZ (@fedez) on

„Pirmą kartą tikrai pajutau kolektyvinį bendrumo jausmą. Žmonės prisidėjo ne tik aukomis, bet ir neįtikėtinais poelgiais. Kas palaikė vieni kitus dainomis ir šokiais balkonuose, kas pirko ir nešė maistą kaimynams, be jokio atlygio. Mačiau taksistus, kurie nemokamai vežiojo medikus ir seseles į darbą, konditerius, kurie nemokamai dalijo duoną ir saldumynus savanoriams, eilinius žmones, kurie nesuskaičiuojama galybe mažų gestų prisidėjo prie šios tragiškos situacijos palengvinimo.

Nežinau, ar esame geresni, ar blogesni už kitus, bet neabejotinai šioje situacijoje buvome vieningi ir geri. Galbūt iš viruso išeisime kitokie“, – spaudoje sakė reperis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis