Kanye Westas oficialiai tapo milijardieriumi

Reperis Kanye Westas oficialiai yra pripažįstamas milijardieriumi, daugiausia – dėl sportinių batelių su jo vardu, kuriuos jis sukūrė kartu su sporto prekių gamybos milžine „Adidas“, penktadienį pranešė žurnalas „Forbes“.
Kanye Westas
Kanye Westas / Vida Press nuotr.

Apytikslis Kim Kardashian sutuoktinio turimo turto dydis siekia 1,3 mlrd. dolerių (1,2 mlrd. eurų), skelbia žurnalas, pranešdamas, kad reperis dabar yra žmonių sąraše, kurių turto vertė yra mažiausiai 1 mlrd. dolerių.

„Yeezy“ prekės ženklo sportinių batelių poros kaina JAV ir kitur siekia daugiau nei 200 dolerių (185 eurus).

Čikagoje gimęs 42-ejų reperis daug metų buvo siejamas su sporto aprangos gamintoja „Nike“, tačiau 2013-aisiais jų bendradarbiavimas nutrūko. Netrukus K.Westas ėmė bendradarbiauti su „Adidas“, o 2015 metais pasirodė pirmasis jų sukurtas sportinių batelių modelis.

„Forbes“ teigimu, K.Westas ilgai spaudė žurnalą įtraukti jį į savo sudaromą turtingiausiųjų sąrašą, tačiau leidinys vis atsisakydavo, nes stigo reperio turtų įrodymų.

Žurnalas ironiškai pastebėjo, kad redakcija daugybę metų K.Westo atžvilgiu taikydavo JAV prezidentu tapusio buvusio nekilnojamojo turto magnato Donaldo Trumpo (Donaldo Trampo) vardu pavadintą taisyklę: „Paimkite tai, kokia, būsimojo prezidento tvirtinimu, yra jo [turto] vertė, padalinkite iš trijų ir pradėkite nuo ten.“

Didžiąją dalį likusių turtų K.Westas gavo iš jam priklausančio nekilnojamojo turto, nurodo „Forbes“.

K.Westas yra antrasis amerikiečių reperis, patekęs į „Forbes“ pasaulio turtingiausiųjų sąrašą. Pirmasis į šį sąrašą įtrauktas JAV reperis buvo Jay-Z, tai įvyko pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis