Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kim Kardashian per vieną dieną pardavė kvepalų už 10 mln. dolerių: lenkia rinkos senbuvius

Realybės šou žvaigždė Kim Kardashian (37 m.) šią savaitę pristatė savo kurtus kvepalus ir akimirksniu nušluostė nosį industrijos gigantams bei senbuviams – vos per vieną dieną jos kvepalų „Crystal Gardenia“ parduota už 10 mln. JAV dolerių!
Kim Kardashian per vieną dieną pardavė savo kvepalų „Crystal Gardenia“ už 10 mln. JAV dolerių
Kim Kardashian per vieną dieną pardavė savo kvepalų „Crystal Gardenia“ už 10 mln. JAV dolerių / „Instagram“ nuotr.

Praeityje Kim Kardashian yra skolinusi savo vardą įvairiausioms makiažo, kvepalų ir odos priežiūros priemonių kompanijoms, tačiau dabar realybės šou žvaigždė turi nuosavas grožio kompanijas „KKW Beauty“ ir „KKW Fragrance“, generuojančias milijonus.

15min primena, kad „KKW Beauty“ rinkoje debiutavo tik šių metų birželį – pirmas pristatytas produktas buvo veido kontūravimo priemonių rinkinys. „KKW Beauty“ startas buvo beprotiškai sėkmingas – visi rinkiniai buvo išparduoti per viso labo tris valandas.

Taigi nieko nenustebino, kad ir „KKW Fragrance“ debiutą lydėjo tokia pati sėkmė – per pirmąją dieną Kim Kardashian kvepalų „Crystal Gardenia“ buvo parduota už 10 mln. JAV dolerių.

75 ml buteliukas jos kvepalų kainuoja 60 JAV dolerių, o 30 ml – 35 JAV doleriai. Galima įsigyti tris skirtingus kvapo variantus „Crystal Gardenia“, „Crystal Gardenia Oud“ ir „Crystal Gardenia Citrus“, kvepalai siunčiami į daugelį pasaulio šalių, įskaitant ir Lietuvą.

Two more days...

A post shared by KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) on

Su tokiu rezultatu Kim Kardashian smarkiai pranoko kvepalų pasaulio milžinus, kurie investuoja didžiausius pinigus į pasaulines reklamos kampanijas. Tuo tarpu Kim Kardashian kvepalų net nebuvo galima pauostyti – jie parduodami internetu ir graibstomi remiantis vien kvapo aprašymu! Visa jų reklaminė kampanija tebuvo Kim Kardashian „Instagram“ paskyra (kuri turi 104 mln. sekėjų) bei keli jos pasirodymai televizijos laidose.

Palyginimui, WWD paskaičiavo, kad rinkos gigantams „Estee Lauder“ ir „Tom Ford Beauty“ prireikė ištisų 10 metų, kad jų pardavimai perkoptų 500 mln. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų