Retai kartu pasirodanti Kembridžo karališkoji šeima nuo pandemijos „pabėgo“ į teatrą

Nors ir kasdien gyvenantis su titulu, tačiau išliekantis tėčiu, kuris prieš šventes nori nustebinti savo vaikus. Taip pasaulis sureagavo į retą karališkosios Kembridžo šeimos apsilankymą viešumoje.
Karališkoji šeima apsilankė Londono teatre
Karališkoji šeima apsilankė Londono teatre / „Scanpix“ nuotr.

Princas Williamas su žmona, Kembridžo hercogiene Kate ir trimis jų atžalomis George'u, Charlotte ir mažiausiuoju Louisu prieš gražiausias metų šventes savo, kaip ir viso pasaulio, apribotą kasdienybę prasklaidė vizitu į teatrą.

Žinoma, išskirtinis pasirodymas pandemijos laikotarpiu buvo rodomas laikantis visų saugumo priemonių. Žengdama raudonu kilimu karališkoji šeima ir jų palyda kaukių nedėvėjo, tačiau veidus slėpė visi teatro darbuotojai, svečiai, kūrybinė komanda.

„Scanpix“ nuotr./Karališkoji šeima apsilankė Londono teatre
„Scanpix“ nuotr./Karališkoji šeima apsilankė Londono teatre

Pasirodymą karališkoji šeima stebėjo iš privataus balkono. O prieš pat „Pantoland“ pastatymą į sceną žengė ir princas Williamas, išreiškęs pagarbą neseniai nuo Alzheimerio mirusiai aktorei Dame Barbara Windsor, kuri pasaulį paliko būdama 83-ejų

Tęsdamas kalbą princas Williamas dėkojo šiuo metu itin sudėtingomis sąlygomis dirbantiems medikams, mokytojams, savanoriams, kariams ir mokslininkams, kurie dirba prie vakcinos išradimo. Jų dėka, tęsė princas, pasaulis gali suktis toliau ir taip atsiranda galimybė mėgautis tuo, kas anksčiau buvo lengviau prieinama ir įprasta.

Šis retas vizitas, žinoma, susilaukė tarptautinio dėmesio, o pasirodžius nuotraukos, kaip ir kiekvieną kartą, palydimos susižavėjimu karališkosios šeimos artumu.

Apsilankymo teatre vaizdai – galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų