Mirė mados pasaulio grandas, „Chanel“ dizaineris Karlas Lagerfeldas

Antradienį vienoje Paryžiaus ligoninėje užgeso mados pasaulio grando, „Chanel“ dizainerio Karlo Lagerfeldo gyvybė, praneša Prancūzijos žiniasklaida. Legendiniam mados kūrėjui buvo 85-eri.
Karlas Lagerfeldas
Karlas Lagerfeldas / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Pranešama, kad Vokietijoje gimęs ir dėl to neretai Kaizeriu Karlu vadintas dizaineris į ligoninę sušlubavus sveikatai skubiai nugabentas pirmadienio naktį, tačiau jo gyvybės išgelbėti medikams nepavyko – antradienį ryte jis mirė.

Karlo Lagerfeldo mirties priežastis kol kas neskelbiama.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Lily-Rose Depp ir Karlas Lagerfeldas „Chanel“ aukštosios mados pristatyme
AFP/„Scanpix“ nuotr./Lily-Rose Depp ir Karlas Lagerfeldas „Chanel“ aukštosios mados pristatyme

BBC žiniomis, Karlo Lagerfeldo sveikata suprastėjusi buvo jau kelias pastarąsias savaites – dėl to jis sausį nedalyvavo ir „Chanel“ aukštosios mados kolekcijos pristatyme, ir tai buvo pirmas toks atvejis per kelis dešimtmečius.

Tiesa, dizaineris dirbo iki pat mirties – pranešama, kad dar davė nurodymus savo komandai, ruošiančiai naujos „Fendi“ kolekcijos pristatymą, kuris įvyks ketvirtadienį per Milano mados savaitę.

„Scanpix“ nuotr./Karlas Lagerfeldas
„Scanpix“ nuotr./Karlas Lagerfeldas

Karlas Lagerfeldas labiausiai buvo žinomas kaip legendinių Prancūzijos mados namų „Chanel“ vyriausiasis dizaineris ir neatsiejama šio prekės ženklo dalis, kaip ir pati mados namų įkūrėja Coco Chanel. Šiems mados namams vokietis vadovavo nuo 1983 metų.

Karlas Lagerfeldas nuo 1965 metų taip pat buvo ir kitų mados namų „Fendi“ moteriškų drabužių kūrybos direktoriumi, turėjo ir savo paties vardo prekės ženklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis