Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Moschino“ ir H&M bendros kolekcijos veidu tapo lietuvių kilmės aktorė Bria Vinaitė

„Moschino“ mados namų kūrybos vadovas Jeremy Scottas „Moschino [tv] H&M“ įvaizdinėje fotosesijoje subūrė savo šeimą ir draugus, taip perteikdamas pozityvumą, meilę ir įvairovę, kuriais alsuoja ši kolekcija. Tarp pasaulinio garso dizainerio parinktų modelių – ir lietuvių kilmės aktorė Bria Vinaitė.
Bria Vinaitė
Bria Vinaitė / „Moschino [tv] H&M“ nuotr.

Vienu iš įvaizdinės fotosesijos veidų tapo lietuvių kilmės amerikiečių aktorė Bria Vinaitė – ji tobulai įkūnija „Moschino“ mados namams būdingą pop kultūros glamūrą, gatvės dvasią bei humorą.

Nuotraukose taip pat galima išvysti Aquaria, vieną iš amerikiečių televizijos šou „RuPaul’s Drag Race“ laimėtojų, taip pat Amiaya – žymiąsias Japonijos dvynes stileivas Aya ir Ami, Jeremy Scotto asistentę Sakura Bready bei Pablo Olea – Jeremy geriausią draugą bei „Moschino“ pasaulinį viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovą.

„Žaviuosi tuo, kaip Jeremy sugebėjo perteikti „Moschino [tv] H&M“ kolekcijos dvasią įvaizdinėje fotosesijoje. Tai ryški ir garsi kolekcija, skirta visiems – nesvarbu, kas esi ir kur gyveni“, – teigia Ann-Sofie Johansson, H&M kūrybos patarėja.

„Moschino [tv] H&M“ nuotr./Bria Vinaitė
„Moschino [tv] H&M“ nuotr./Bria Vinaitė

„Kurdamas kolekcijas aš nuolatos galvoju apie savo draugus. „Moschino [tv] H&M“ įvaizdinė fotosesija – tai vakarėlis; čia švenčiame linksmybes, pop kultūrą bei žmonių ir kolekcijos kūrybiškumą ir energiją“, - sako Jeremy Scottas, „Moschino“ kūrybos vadovas.

Įvaizdinę fotosesiją stilizavo ir įamžino Jeremy ilgamečiai draugai ir partneriai, fotografas Marcus Mam bei stilistė Carlyne Cerf de Dudzeele.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?