Neapsikentę užgauliojimų Meghan Markle ir princas Harry traukiasi iš socialinių tinklų

Prieš beveik metus su karališkosiomis pareigomis atsisveikinę ir savarankišką kelią pasirinkę princas Harry ir Meghan Markle nebeplanuoja grįžti į socialinę mediją. Priežastis – internautų neapykanta.
Meghan Markle ir princas Harry
Meghan Markle ir princas Harry / Vida Press nuotr.

Sasekso hercogams artimas šaltinis leidiniui „The Times of London“ teigė, kad „labai mažai tikėtina“, jog jie vėl reikšis socialiniuose tinkluose.

Anot šaltinio, tokį sprendimą princas Harry ir Meghan Markle priėmė daugiausia dėl neapykantos, kurios sulaukė iš internautų.

Meghan dar anksčiau buvo užsiminusi apie prieš ją nukreiptą neapykantą internete – sakė, kad ši patirtis yra sunkiai išgyvenama.

Kol pora dar nebuvo atsiskyrusi nuo karališkos šeimos, socialinė žiniasklaida buvo didelė jų gyvenimo dalis, rašo „Page Six“.

Apie istoriniu tapusį „Megxit“ planą (sprendimą pasitraukti iš vyresniųjų karališkosios šeimos narių) pora prieš metus pasauliui taip pat pranešė instagrame, „Sussex Royal“ profilyje. Nors šiuo metu jis neištrintas, jau kurį laiką nebėra aktyvus – paskutinis įrašas čia buvo paskelbtas 2020-ųjų kovą.

Instagrame jiedu buvo paskelbę ir apie Archie gimimą, būtent čia atskleidė ir jo vardą.

Dar prieš susižadėdama su Harry, Meghan vadovavo internetiniam tinklaraščiui „The Tig“, kurį po sužadėtuvių su princu uždarė. M.Markle taip pat turėjo ir savo asmeninį instagramo profilį.

Negana to, teigiama, kad Meghan ir Harry pradėjus susitikinėti, pastarasis susirašinėjimams su mylimąja naudodavo anoniminę instagramo paskyrą.

Ir nors dabar pora kuria tinklalaidę „Spotify“ platformoje, tvirtinama, kad „Archewell“ paskyrų socialiniuose tinkluose neturės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis