Nepatikėsite, kiek Kardashian klano moterys uždirba už vieną įrašą „Instagram“ tinkle

Ar kada nors pagalvojote, kiek pasaulinės žvaigždės uždirba socialiniuose tinkluose reklamuodamos produktus? Sužinoję šias sumas liksite tikrai nustebinti... Pasirodo, kad Kardashianų ir Jennerių klanas daro tokią milžinišką įtaką „Instagram“ tinkle, kad įvairiausi prekės ženklai yra pasirengę mokėti šešiaženkles sumas, kad tik būtų paminėti bent viename įraše, rašo Harpersbazaar.com.
Kardashian klanas
Kardashian klanas / Scanpix nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros įmonės „Talent Resources“, organizuojančios daugelį televizinių šeimos projektų, generalinis direktorius Michaelas Helle'is teigė, kad kai kurios kompanijos yra pasirengusios mokėti apie 500 tūkst. dolerių (466 tūkst. eur), kad tik gautų progą pasiekti daugiau nei 95 milijonus Kim Kardashian sekėjų.

Palm Springs ????

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Jos sesės Khloe ir Kourtney gali uždirbti iki 250 tūkst. dolerių (233 tūkst. eur) už vieną įrašą socialiniame tinkle „Instagram“, nes čia jos turi 64,4 mln. ir 54,6 mln. sekėjų.

Jauniausios seserys Kendall ir Kylie Jenner turi 76,6 mln. ir 89,2 mln sekėjų, todėl jos uždirba apie 400 tūkst. dolerių (128 tūkst. eur).

Daiktai, kuriuos merginos reklamuoja – nuo lieknėjimo arbatų iki juosmens treniruoklių – dažniausiai iškart būna išparduoti, todėl prekės ženklai mato, kad ši investicija kone kaskart pasitvirtina.

Pasak M.Helle'o, apie 25 proc. uždirbamų Kardashian pinigų atkeliauja būtent iš socialinių tinklų.

Čia jos tapo tikromis profesionalėmis – dažnas net nesupranta, kad žvaigždžių įrašai, kuriuose jos pozuoja su įvairiais daiktais, iš tikrųjų tėra reklama. Prie tokių įrašų dažniausiai jos parašo: #ad arba #collab.

This is happening! The Lumee Black Duo is now in Apple Globally -Loving the back light! #lumeecollab

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis