Skaitmeninės rinkodaros įmonės „Talent Resources“, organizuojančios daugelį televizinių šeimos projektų, generalinis direktorius Michaelas Helle'is teigė, kad kai kurios kompanijos yra pasirengusios mokėti apie 500 tūkst. dolerių (466 tūkst. eur), kad tik gautų progą pasiekti daugiau nei 95 milijonus Kim Kardashian sekėjų.
Jos sesės Khloe ir Kourtney gali uždirbti iki 250 tūkst. dolerių (233 tūkst. eur) už vieną įrašą socialiniame tinkle „Instagram“, nes čia jos turi 64,4 mln. ir 54,6 mln. sekėjų.
Jauniausios seserys Kendall ir Kylie Jenner turi 76,6 mln. ir 89,2 mln sekėjų, todėl jos uždirba apie 400 tūkst. dolerių (128 tūkst. eur).
Daiktai, kuriuos merginos reklamuoja – nuo lieknėjimo arbatų iki juosmens treniruoklių – dažniausiai iškart būna išparduoti, todėl prekės ženklai mato, kad ši investicija kone kaskart pasitvirtina.
Pasak M.Helle'o, apie 25 proc. uždirbamų Kardashian pinigų atkeliauja būtent iš socialinių tinklų.
Čia jos tapo tikromis profesionalėmis – dažnas net nesupranta, kad žvaigždžių įrašai, kuriuose jos pozuoja su įvairiais daiktais, iš tikrųjų tėra reklama. Prie tokių įrašų dažniausiai jos parašo: #ad arba #collab.