„Unilever“ nori nupirkti aktorės Jessicos Albos kompaniją „Honest Company“ už 1 mlrd. JAV dolerių

Viena didžiausių pasaulyje kasdienio vartojimo prekių gamintoja „Unilever“ derasi dėl bendrovės „Honest Company“ įsigijimo, remdamasi gerai informuotais šaltiniais skelbia agentūra „MarketWatch“. Šios bendrovės bendrasavininkė ir viena iš įkūrėjų yra garsi Holivudo aktorė Jessica Alba.
Jessica Alba prie savo produktų „Honest“ lentynos vaikiškų prekių parduotuvėje
Jessica Alba prie savo produktų „Honest“ lentynos vaikiškų prekių parduotuvėje / „Instagram“ nuotr.

Šaltinių teigimu, kol kas derybos dar yra ankstyvoje stadijoje, ir vietoj pardavimo „Honest Company“ vadovybė gali nuspręsti kompanijos akcijas išplatinti biržoje.

„Instagram“ nuotr./Jessica Alba savo kompanijos „The Honest Company“ biure
„Instagram“ nuotr./Jessica Alba savo kompanijos „The Honest Company“ biure

1 mlrd. JAV dolerių būtų mažiau nei 1,7 mlrd. JAV dolerių – būtent tiek „Honest Company“ buvo įvertinta ankstesnių investicijų pritraukimo metu.

„Honest Company“ buvo įkurta 2011 metais ir gamina iš natūralių medžiagų pagamintas plataus vartojimo prekes. Populiariausia jo prekė yra iš hipoalergiškų medžiagų pagamintos sauskelnės kūdikiams. Taip pat bendrovė prekiauja apsauginiais kremais nuo saulės, muilu, skalbimo priemonėmis, dekoratyvine kosmetika, plaukų priežiūros priemonėmis ir pan.

„Honest Company“ prekės itin populiarios tarp jaunų tėvų.

2014 metais „Honest Company“ apyvarta siekė 170 mln. JAV dolerių.

Tarp „Unilever“ priklausančių prekės ženklų yra „Dove“, „Domestos“, „Lipton“, „Knorr“, „Magnum“, „Hellmann's“, „Omo“, „Cif“, „Rexona“ ir kt.

„Instagram“ nuotr./Jessica Alba prie savo produktų „Honest“ automato oro uoste
„Instagram“ nuotr./Jessica Alba prie savo produktų „Honest“ automato oro uoste

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis