„Victoria's Secret“ šou šiais metais nepamatysime: laukia dideli pokyčiai

Lapkričio ir gruodžio mėnesiais vykstantis „Victoria's Secret“ madų šou šiais metais neįvyks. Portalas „People“ praneša, kad iki šiol nėra žinoma, kada tiksliai turėtų įvykti mados namų pasirodymas.
„Victoria's Secret“ šou
„Victoria's Secret“ šou / „Scanpix“/AP nuotr.

Antradienį naujienomis apie atšaukiamą šou pasidalino viena iš populiariausių „Victoria's Secret“ modelių Sh.Shaik. Mergina dienraščiui „The Daily Telegraph“ atskleidė, kad pasaulinio lygio pasirodymas šiais metais neįvyks.

„Deja, bet „Victoria's Secret“ šou šiais metais neįvyks. Aš prie to nepratus, nes kiekvienais metais maždaug tokiu metu treniruojuosi būti „Angelu“. Jie bando patobulinti prekės ženklą ir rasti būdų, kaip būtų galima pakeisti pasirodymus. Juk tai pats geriausias šou pasaulyje“, – dienraščiui „The Daily Telegraph“ pasakojo Sh.Shaik.

„Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr./Shanina Shaik
„Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr./Shanina Shaik

Beje, gegužės mėnesį buvo pranešta, kad mados namų pasirodymai nebebus transliuojami per televiziją. Visgi apie jų atšaukimą nėra žinoma iki šiol.

Verslo portalas „CNBC“ išsiaiškino, kad generalinis direktorius Lesas Wexneras, kuriam priklauso populiarus prekės ženklas, atskirai darbuotojams priminė, kad mados šou nebėra tinkamas televizijai.

„Mada yra permainų verslas. Mes turime keistis ir augti. Atsižvelgdami į tai, nusprendėme pakeisti tradicinį „Victoria's Secret“ madų šou. 2019 m. ir vėliau mes plėtosime jaudinančio ir dinamiško turinio bei renginio kūrimą.

Pristatysime savo klientams tokią platformą, prie kurios jie pripratę ir parodysime būdus, kurie išstums visas ribas skaitmeniniame amžiuje“, – buvo rašoma pranešime darbuotojams.

15min primena, kad praeitais metais „Victoria's Secret“ sulaukė neigiamos reakcijos, kai marketingo direktoriaus E.Razeko žurnalui „Harper's Bazaar“ pasakė, kad kasmetiniai „Victoria's Secret“ šou yra svajonė, todėl šios svajonės dalis tikrai neturėtų būti nei translyčiai, nei plius dydžio modeliai.

70-metis E.Razekas, kuris priklauso ir modelių atrankos komandai, pažymėjo, kad jis svarstė galimybę translyčiams ir plius dydžio modeliams žengti podiumu, tačiau priėjo išvadą, kad bendrovė „nėra rinka visam pasauliui“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis