Konkurentai neslepia, kad toks stambaus didmenininko posūkis gali papurtyti Lietuvos rinką, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Agrovet“ keičia kryptį – įgyvendinusi Europos Sąjungos fondų remiamą projektą, įmonė pastatė naują gamybos liniją. Dabar bendrovė nori išplėsti rinką, nors neplanuoja kurti savos prekybos sistemos ar steigti firminių parduotuvių. Gaminiai bus parduodami prekybos tinkluose.
Investicijos į linijas, kurios leidžia kurti galutinį produktą, sudaro 30 mln. litų ir, manoma, padidins bendrovės gamybos apimtį 20 proc. Iki šiol pagrindinis įmonės variklis buvo didmeninė prekyba (produktų tiekimas maisto perdirbimo įmonėms ir maitinimo įstaigoms).
„Agrovet“ generalinis direktorius Augenijus Gudžiūnas sako, kad bendrovės eksportas tampa rizikingas, nes įmonė priklauso nuo politinių pokyčių, pavyzdžiui – pilietinių neramumų, karo ar draudimų siekiant apginti savo rinką. Šios priežastys taip pat paskatino daugiau dėmesio skirti Lietuvos rinkai.
Konkurentai verslininkas prognozuoja, kad „Agrovet“ nepavyks žaibiškai išauginti pardavimų. Didmeninėje prekyboje, kurioje viską lemia kaina, plėstis paprasčiau.
„Įmonė ir iki šiol buvo ne tik didmeninės prekybos žaidėja. Jos gaminiai parduodami praktiškai visuose prekybos tinkluose. Jeigu bendrovė investavo į produktų galutiniam vartotojui gamybą, ji atims dalį pardavimų iš ko nors kito“, – aiškina „Krekenavos agrofirma“ generalinis direktorius ir koncerno „Vikonda“ prezidentas Linas Grikšas.