Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​„Agrowill Group“ per metus pardavė beveik 20 mln. litrų pieno

Vienos didžiausių Baltijos šalyse žemės ūkio bendrovės „Agrowill Group“ pieno ūkiai per praėjusius metus pardavė 19,82 tūkst. tonų pieno, t. y. 20 proc. daugiau nei pernai ir 44 proc. daugiau nei užpernai.
Pienas
Pienas / 123rf.com nuotr.

Grupės teigimu, šiuos rezultatus lėmė ne tik bandos didinimas, bet ir karvių produktyvumo didėjimas: per metus bendrovės piendavių banda padidėjo 15,5 proc., o parduoto žaliavinio pieno kiekis – 20 proc. 

„Siekiant aukšto pieno ūkio produktyvumo svarbu atsižvelgti į ūkiuose veisiamų pieninių karvių genetinį potencialą, ūkiuose auginamas pašarines kultūras, taikomą pašarų gamybos praktiką bei karvių mitybą, laikymo ir melžimo sąlygas bei visus procesus, susijusius su pieno gamyba ir karvių sveikata, įskaitant ir personalą, kuris dirba su galvijais ir pašarais. Grupės bendrovės tam skiria ypatingą dėmesį ir tai matosi rezultatuose“, – sakė grupės gyvulininkystės vadovas Sigitas Japertas.

Vidutinis produktyvumas 2012–2013 gyvulių produktyvumo kontrolės metais Lietuvoje siekė 6,8 tonos pieno iš karvės. Vidutinis primilžis iš vienos karvės „Agrowill Group“ bandoje siekia 7,4 tonos, t.y. maždaug 0,6 tonomis daugiau nei šalies vidurkis ir pernai pasiektas rezultatas. Be to, „Agrowill Jurbarkai“ bandos vidurkis buvo didesnis nei 8 tonos pieno iš vienos karvės.

Gyvulių produktyvumo kontrolės metai prasideda spalio 1 dieną ir baigiasi kitų metų rugsėjo 30 dieną. Iš viso Lietuvoje kontroliuojama beveik 140 tūkst. karvių, iš kurių daugiau nei 2,8 tūkst. priklauso „Agrowill Group“ bandai. Visas per 2013 metus Grupės pieno ūkių parduotas pienas sudarė 1,5 proc. šalyje perdirbimui parduoto pieno kiekio.

„Agrowill Group“ per pirmuosius tris praėjusių metų ketvirčius gavo 50,15  mln. litų pajamų. Pieno ūkis prie šio rezultato prisidėjo 18,34  mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?