Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Amber Pasta“ žengė į Pietų Korėjos rinką, tikisi stabilių pardavimų Taivane

Makaronų gamybos įmonė „Amber Pasta“ šiais metais įžengė į Pietų Korėjos rinką, o pernai pradėjusi eksportuoti makaronus į Taivaną numato stabilius pardavimus ir kitąmet. 
Udon makaronai su daržovėmis ir apelsinų Hoisin padažu
Udon makaronai su daržovėmis ir apelsinų Hoisin padažu / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„2022 metais pradėjome eksportuoti makaronus į Taivaną. Nusimato stabilūs užsakymai ir ilgalaikiai partneriški bendradarbiavimo santykiai. (...) 2023 metais įžengėme į Pietų Korėjos rinką su savo prekės ženklo makaronais“, – teigiama Registrų centrui pateiktoje praėjusių finansinių 2022–2023 metų ataskaitoje. 

„Amber Pasta“ teigia stebėsianti pasaulio rinkas dėl karo Ukrainoje ir ieškosianti būdų užpildyti didėjančią paklausą pasaulyje.

„Planuojame toliau aktyviai dalyvauti tarptautinėse maisto produktų parodose ir plėsti realizaciją tokiomis kryptimis, kaip Skandinavija, Centrinė Europa, Tolimieji Rytai ir Afrika“, – nurodė įmonė.

„Amber Pasta“ taip pat nurodė vystysianti „bronzinių“ makaronų (gaminamų pasitelkiant bronzines formas, kurios „pašiaušia“ makaronų paviršių) krepšelį, planuojanti sukurti ir pristatyti rinkai naujus šios kategorijos produktus. 

Anot bendrovės, 2022 metais pasikeitusi geopolitinė situacija padėjo įmonei atverti duris į naujas Vakarų Europos rinkas: „Pradėjome gaminti eilei partnerių privačių etikečių makaronus“.  

„Amber Pasta“ pardavimų pajamos 2022-2023 metais siekė 12,7 mln. eurų ir buvo 15,45 proc. didesnės nei metais prieš tai (11 mln. eurų), jos pelnas augo beveik penkis kartus iki 444,4 tūkst. eurų (ankstesniais metais – 89,9 tūkst. eurų). Per metus ji pardavė 12 proc. mažiau makaronų (13,4 tūkst. tonų). 

Bendrovės pardavimai Lietuvoje per metus augo 10 proc. iki 3,65 mln. eurų ir sudarė 28,8 proc. visų pardavimų, į Europos Sąjungos (ES) šalis – 53 proc. iki 4,14 mln. eurų (32,6 proc.), į trečiąsias šalis – 2 proc. iki 4,9 mln. eurų (38,6 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos