„2022 metais pradėjome eksportuoti makaronus į Taivaną. Nusimato stabilūs užsakymai ir ilgalaikiai partneriški bendradarbiavimo santykiai. (...) 2023 metais įžengėme į Pietų Korėjos rinką su savo prekės ženklo makaronais“, – teigiama Registrų centrui pateiktoje praėjusių finansinių 2022–2023 metų ataskaitoje.
„Amber Pasta“ teigia stebėsianti pasaulio rinkas dėl karo Ukrainoje ir ieškosianti būdų užpildyti didėjančią paklausą pasaulyje.
„Planuojame toliau aktyviai dalyvauti tarptautinėse maisto produktų parodose ir plėsti realizaciją tokiomis kryptimis, kaip Skandinavija, Centrinė Europa, Tolimieji Rytai ir Afrika“, – nurodė įmonė.
„Amber Pasta“ taip pat nurodė vystysianti „bronzinių“ makaronų (gaminamų pasitelkiant bronzines formas, kurios „pašiaušia“ makaronų paviršių) krepšelį, planuojanti sukurti ir pristatyti rinkai naujus šios kategorijos produktus.
Anot bendrovės, 2022 metais pasikeitusi geopolitinė situacija padėjo įmonei atverti duris į naujas Vakarų Europos rinkas: „Pradėjome gaminti eilei partnerių privačių etikečių makaronus“.
„Amber Pasta“ pardavimų pajamos 2022-2023 metais siekė 12,7 mln. eurų ir buvo 15,45 proc. didesnės nei metais prieš tai (11 mln. eurų), jos pelnas augo beveik penkis kartus iki 444,4 tūkst. eurų (ankstesniais metais – 89,9 tūkst. eurų). Per metus ji pardavė 12 proc. mažiau makaronų (13,4 tūkst. tonų).
Bendrovės pardavimai Lietuvoje per metus augo 10 proc. iki 3,65 mln. eurų ir sudarė 28,8 proc. visų pardavimų, į Europos Sąjungos (ES) šalis – 53 proc. iki 4,14 mln. eurų (32,6 proc.), į trečiąsias šalis – 2 proc. iki 4,9 mln. eurų (38,6 proc.).