Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apgintas viešasis interesas – Nacionalinė mokėjimo agentūra laimėjo bylą

Nacionalinės mokėjimo agentūros (NMA) ir UAB NRD (rangovas) ginčai dėl netinkamai teikiamų paslaugų pagrindinei NMA paramos administravimo informacinei sistemai prasidėjo 2014 m., kai NMA nustatė, kad rangovas pagal galiojančią sutartį netinkamai įvykdė įsipareigojimus, t. y. vienašališkai nusprendė pakeisti teikiamų paslaugų apimtį, o dalies paslaugų apskritai nesuteikė.
Temidė
Temidė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Nors rangovas reikalavo sumokėti 123 000 Eur, teigdamas, jog kaip savo srities profesionalas jis parinko pigesnį sprendimą už tą pačią viešojo pirkimo kainą, NMA atsisakė apmokėti rangovo pateiktas sąskaitas už netinkamai teiktas paslaugas bei pateikė ieškinį teismui dėl lėšų grąžinimo pagal jau apmokėtas sąskaitas iki 2014 m.

Pastaruosius trejus metus vykę sudėtingi dėl teikiamų paslaugų specifikos teisminiai procesai š. m. spalio 16 d. baigėsi NMA laimėjimu – Lietuvos apeliacinio teismo sprendimu pirmos instancijos teismo sprendimas paliktas nepakeistu.

Teismas nusprendė, jog NMA neprivalo mokėti UAB NRD reikalautų 123 000 Eur.

Teismas nusprendė, jog NMA neprivalo mokėti UAB NRD reikalautų 123 000 Eur, kadangi paslaugų apimtis buvo sumažinta neteisėtai, o tam tikru laikotarpiu paslaugos iš viso nebuvo teiktos. Dėl to UAB NRD privalės grąžinti iš NMA gautą 64 244,58 Eur sumą, taip pat apskaičiuotas 6 proc. metines palūkanas bei teismo priteistas išlaidas.

Laimėta byla apgynė viešąjį interesą, kadangi padėjo apsiginti nuo nepagrįstų UAB NRD reikalavimų mokėti už faktiškai nesuteiktas paslaugas bei padėjo susigrąžinti nepagrįstai išmokėtas biudžeto lėšas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos