„Auga Group“ keičiasi: per kelias dienas įkūrė 11 naujų kooperatyvų, nuo 2023 m. pabaigos žada masiškai gaminti traktorius

Viena didžiausių žemės ūkio bendrovių Lietuvoje „AUGA group“ antradienį pristatė naujo veiklos modelio principus ir naują struktūrą.
„Auga“ pristatymo akimirka
„Auga“ pristatymo akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Naujasis verslo modelis atvers galimybes ūkininkams naudotis sukurtomis tvaresnėmis technologijomis dalijimosi ekonomikos principu, leis dirbti efektyviau ir uždirbti daugiau prisijungus prie šios naujos bendruomenės, įgalinančios mąsto ekonomiją. Vartotojams – tai galimybė rinktis maistą be kainos gamtai, o investuotojams gauti finansinę grąžą darant teigiamą poveikį“, – pranešime spaudai cituojamas „AUGA group“ generalinis direktorius Kęstutis Juščius.

Naujas veiklos modelis pagrįstas trimis pagrindinėmis kryptimis: tvarių žemės ūkio technologijų vystymu ir gamyba, žemės ūkio veiklų organizavimu per kooperatyvus, taikant „AUGA“ tvaraus ūkininkavimo standartą, ir tvaresnių maisto produktų tiekimu vartotojams.

Naujam verslo modeliui įgyvendinti sukurta nauja organizacinė struktūra.

Įmonė „AUGA Tech“, kuria ir gamina inovatyvias žemės ūkio technologijas, kurios bus komercializuojamos. Taip pat įmonė „AUGA SOFA“, kuri vystys „AUGA“ tvaraus ūkininkavimo standartą ir teiks paslaugas žemės ūkio kooperatyvams bei ūkininkams pagal frančizės sutartis.

Įmonė „AUGA Trade“, organizuoja tvarių produktų vartotojams gamybą, prekybą ir rinkodarą.

Visas naujo verslo modelio veiklos šakas konsoliduoja įmonė „AUGA Community“.

„AUGA Tech“

„AUGA tech“ toliau tęs tvarių žemės ūkio technologijų vystymą. Grupė jau yra sukūrusi biometanu ir elektra varomą traktorių „AUGA M1”, skirtą profesionaliam naudojimui.

Traktoriai iš pirmosios gamybos partijos šiuo metu išbandomi ūkiuose, o 2023 m. pabaigoje jie bus ruošiami jų masinei gamybai.

Grupė toliau nuosekliai vysto metano emisijas iš gyvulininkystės veiklos mažinančią specializuotų pašarų technologiją, taip pat vysto ir ketina gaminti kitas žemės ūkio mašinas, naudojančias tvarius energijos šaltinius.

Per įmonę „AUGA SOFA“ bus vystomas „AUGA“ tvaraus ūkininkavimo standartas, įdiegtas žemės ūkio veiklos organizavimo modelis, grįstas kooperacijos principais ir franšizės pagrindu bei teikiamos žinios ūkininkams (angl. know-how) ir skaitmeniniai ūkių organizavimo sprendimai.

Ūkiai (pirmiausiai „AUGA group“ ūkiai, o vėliau sudarant galimybę ir kitiems ūkiams) jungsis į kooperatyvus, kurie, vadovaudamiesi „AUGA“ tvaraus žemės ūkio standartais ir metodikomis bei naudodami įmonių grupėje vystomus tvarius techninius sprendimus, apdirbs ūkių – kooperatyvo narių – žemę ir teiks kitas žemės ūkio paslaugas savo nariams, o esant laisviems pajėgumams ir kitiems ūkiams.

Naujo veiklos modelio įgyvendinimas jau pradėtas, šiuo metu jau yra įsteigta 11 kooperatinių bendrovių, kurių steigėjai ir nariai yra „AUGA group“ ūkiai.

Pasiteisinus naujam veiklos organizavimo modeliui, 2023 m. II pusmetį planuojama pasiūlyti prie naujo veiklos modelio jungtis ir kitiems ūkiams.

„AUGA Trade“

„AUGA Trade“ organizuoja tvaresnių ekologiškų produktų gamybą, prekybą ir „AUGA“ prekės ženklo vystymą.

Galutiniam vartotojui skirti produktai yra gaminami iš žaliavų, užaugintų ūkiuose, kuriuose taikomas „AUGA“ tvaraus ūkininkavimo standartas ir diegiamos naujos, emisijas mažinančios technologijos. Šie produktai jau yra pristatyti Lietuvos rinkai ir jais yra prekiaujama didžiuosiuose šalies prekybos tinkluose. Šiuo metu naująją produktų liniją sudaro: pienas, kefyras, varškė, grietinė, kiaušiniai ir avižiniai dribsniai. Ateityje yra numatoma tolesnė šios produktų linijos plėtra pieno produktų ir kitose kategorijose.

Siekiama užimti 10 proc. rinkos dalies atitinkamose kategorijose, pateikiant vartotojams įprastus, prieinamus ir tvaresnį pasirinkimą įgalinančius produktus.

„AUGA Community“

Nauja organizacinė struktūra leis įgyvendinti naują verslo modelį ir bus palankesnė investicijų pritraukimui, planuojamam nuo 2023 m. paskutinio ketvirčio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis