Prie „KLASCO“ krantinių jau sumontuotos dvi palapinės-sandėliai. Šiuose laikinuose statiniuose galima sandėliuoti po maždaug 20 tūkst. tonų grūdų. Netrukus ketinama pastatyti dar vieną tokią pat palapinę.
„Naujos technologijos leidžia sukaupti reikiamą kiekį grūdų. Taip galima priimti ir pakrauti didelius, „Panamax“ tipo laivus“, – aiškino bendrovės generalinis direktorius Audrius Pauža.
66 tūkst. tonų grūdų gabenti gebantį laivą „KLASCO“ jau perkrovė.
„Mes galėtume perkrauti ir daugiau grūdų, tačiau uoste yra nemaža konkurencija, juk grūdus krauna dar keturios kompanijos“, – aiškino A.Pauža.
Praėjusį sezoną Klaipėdos uoste į laivus perkrauta apie 3 mln. tonų lietuviškų grūdų. Vien „KLASCO“ krovė 1,2 mln. tonų. Šiemet planuojama perkrauti apie 1,5 mln. tonų.
Didžiausias krovos pikas prasideda rugpjūčio pabaigoje. „Paradoksalu, bet visoms kompanijoms prireikia švartuoti laivus vieną dieną. Gerai, kai pavyksta susitarti. Šiandien mes krauname lietuviškus grūdus, ateityje galvojame apie krovinius iš Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano“, – teigė direktorius.
Prie „KLASCO“ baigiama įrengti automobilių priėmimo stotį, taip pavyks išvengti eilių. Skaičiuojama, kad per parą bus galima priimti po 450-500 automobilių su grūdais.