Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuviai atidarė šašlykų sezoną: per savaitgalį išpirko 100 tonų mėsos

Prasidėjo iškylų ir kepimo lauke sezonas. Vien per šį savaitgalį žmonės nupirko bent 100 tonų marinuotų ir kitaip paruoštų įvairios mėsos šašlykų, kepsnių, šonkauliukų, dešrų ir dešrelių, taip pat – kepti skirtų daržovių. Visų šių produktų pardavimas „Maximos“, „Rimi“ ir „Iki“ tinkluose per porą dienų išaugo nuo 20 iki 35 proc.
Žuvies šašlykas
Šašlykas / Fotolia nuotr.

Siūlymo sumažinti PVM mėsai ir kalafiorų kainų skandalo fone Lietuvoje prasidėjo kepimo lauke sezonas. Kiauliena, jautiena, vištiena. Paruošti kepsniai, dešros, barbekiu, vadinamieji steikai ir, žinoma, šiltojo meto karalius Lietuvoje – šašlykas. Parduotuvių lentynos pilnutėlės, akys raibsta.

Prekybos tinklo atstovės teigimu, Lietuvos gyventojai itin mėgsta kepti lauke. Tad, tik atšilus, suaktyvėja prekyba tam skirtais marinuotais produktais, taip pat – šviežia mėsa, kurią žmonės patys pasiruošia, o pastaruosius porą metų – ir gryname ore kepti tinkamomis daržovėmis. Savaitgalio prekyba geru oru tradiciškai ūgteli iki 40 proc.

„Jeigu yra šiltesnis savaitgalis, vidutiniškai vien tik įvairiausių šašlykų mes parduodame apie 60–70 tonų visose tinklo parduotuvėse. Aišku, jeigu ypatingai karštas savaitgalis, tie skaičiai gali būti dar didesni. Nes lietuviai – šašlykų mėgėjai“, – pasakojo „Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

Kukliau imamos dešrelės, bet ir jų per porą dienų šiame tinkle žmonės nuperka iki 20-ies tonų.

Mėsos perdirbėjų teigimu, bene paklausiausia Lietuvoje – kiaulienos sprandinė, nes tai, palyginti, neaukštos kainos, minkšta, sultinga mėsa. Kiaulienos mažiau pirkta tik per kiaulių maro skandalą – tada ją pakeitė vištiena.

„Jeigu kalbame apie jautieną, tai šiandien iš tiesų ant grilio kepame jautienos didkepsnius. Lietuviai jau tikrai yra labai išsilavinę jautienos klausimu – mes puikiai pažįstame, kas yra „T bone“, kas yra „Prime rib“. Tai – visame pasaulyje labai gerai žinomi kepsniai“, – sakė „Biovela Group“ komunikacijos vadovė Lina Kižinienė.

Per pernykštį sezoną gaminių, skirtų kepti lauke, vien „Biovela Group“ pardavė maždaug 200 tonų. O „Maxima“, sudėjus ir tiekėjų, ir savus gaminius – apie 1500 tonų.

Mėsos perdirbėjai plečia asortimentą, prekybos tinklai naujina receptūrą, maisto užsakymo internetu verslas ieškų laisvų nišų. Pavyzdžiui, rinkinyje savaitgaliui – ir kepti skirta mėsa, ir daržovės. Skanu.lt vadovės teigimu, atsiėmei – ir į gamtą.

„Šiandien visi pereiname į internetinę erdvę. Visi nori kuo greičiau palikti miestą, praleisti kuo daugiau laiko lauke, prie ežero, čia įprasta kepti kepsnius“, – sakė skanu.lt direktorė Živilė Jokimčiūtė.

Atšilus žmonės puola pirkti ne tik mėsos gaminių, bet ir kepsninių, kitokios įrangos, prieskonių, malkų ir anglies. Kepimo ir valgymo lauke pikas – birželį ir liepą. Madingi jau tampa kepsnių vakarėliai. Rugpjūtį tokius malonumus kiek apmažina atostogų kelionės į užsienį. Tiesa, kepti lauke reikiamų prekių pirkimą gali pakoreguoti orai ir bendra vartojimo statistika Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos