Po įveiktų 100 000 kilometrų, 78 puslapių testo dienoraščio peržiūros ir daugelio prieštaringų diskusijų redakcijoje padarėme išvadą, kad „Orange metallic“ spalvos automobilis, kaip niekas kitas mus suskirstė į dvi stovyklas: vieniems jis be proto patinka, kiti jo tiesiog negali pakęsti. Taigi abejingų šiam automobiliui nėra.
Prabėgus 20 mėnesių nuo ilgalaikio testo pradžios, sportiškąjį „Kia ProCeed GT“ universalą išardėme ir patikrinome visų jo detalių būklę.
Ko tikėtis: meilės kupino laiško ar neapykanta alsuojančių posmų? Kelionės dienoraštyje galima rasti ir vienokių, ir kitokių įrašų.
Bet apie viską iš eilės. 2020 metų vasario 19 dieną turbobenzininį 1.6/204 AG variklį ir automatinę, dvigubos sankabos septynių greičių transmisiją turintis automobilis su priekiniais varančiaisiais ratais įvažiavo į redakcijos kiemą. Už jį sumokėjome 36 260 eurų kaina Vokietijos rinkoje – red. past.).
Iš papildomos įrangos – tik metalizuoti dažai ir komforto paketas su elektra reguliuojama vairuotojo sėdyne. Šiandien toks ProCeed GT kainuotų 37 260 eurų. Ir tai būtų gausios komplektacijos universalas su realaus laiko navigacijos sistema, nuolatos atnaujinančia informaciją ir įtraukiančią net įspėjimus apie greičio matuoklius.
Automobilyje įrengtas automatinis oro kondicionierius, skaitmeninis prietaisų skydelis, elektrinis bagažinės dangtis. Taip pat 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, kurie – kaip apmaudu! – yra didžiausi šiam modeliui.
Interjere – patogios sportinio stiliaus zomšos apmušalais aptrauktos sėdynės, kurioms, deja, trūksta geresnio šoninio prilaikymo apačioje. Aukštesniems ir stambesniems vairuotojams trūksta ne tik šoninio prilaikymo, bet ir sėdynės reguliavimo diapazono – net nuleidus ją iki apačios, aukštaūgiai plaukais liečia stogą. O pratusius prie minkštos pakabos ir akustinio komforto viduje, ProCeed GT gali nuvilti.
Žemiau rasite išsamų „Auto Bild“ vertinimą.