Galima sakyti, jog lietuviams itin pasisekė, rašoma pranešime. Dar „pre-production“ (prieš pardaviminėje) stadijoje esantis „GR4 Yaris“ atsidūrė „Inbank team Pitlane“ lenktynininko Benedikto Vanago rankose, kuris, būdamas „Toyota“ ambasadorius, pirmasis Baltijos šalyse išmėgino šį automobilį ir padarė jo apžvalgą savo „Youtube“ kanalo laidoje „Vanagas Extreme Machines“.
Net 1000 kilometrų su „Toyota GR4 Yaris“ įveikęs lenktynininkas teigia, jog šis „Gazoo Racing“ divizijos karys susisėmė visą „Toyotos“ patirtį, sukauptą dalyvaujant Pasaulio ralio čempionate.
Visiškai nauja platforma ir variklis, visų varančiųjų ratų sistema (pirmą kartą „Yario“ istorijoje!), tiksliai ir greitai veikianti pavarų dėžė, puikiai paskirstytas svorio balansas ir aerodinaminiai sprendimai šiam automobiliui leidžia būti itin konkurencingu vadinamajame „pocket rocket“ ar „hot hatch“ segmente.
„Toyota GR4 Yaris“ nuo standartinio „Yaris“ skiriasi ne tik technologiniais aspektais, bet ir išvaizda. Sugretinus abiejų automobilių nuotraukas, žaidimą „Surask 10 skirtumų“ laimėtų net apie automobilius nieko nenusimanantis žmogus.
O svarbiausia, jog šie skirtumai – tai ne dizaino elementai, o apgalvoti inžineriniai sprendimai, automobilį padarantys greitu bei lengvai valdomu. Kitaip sakant, „GR4 Yaris“ yra ne standartinio automobilio adaptacija, o visiškai kitas automobilis.
Ilgametis klasikinio ralio lenktynininkas ir Dakaro rekordininkas B.Vanagas, atskleidžia, jog savo akimis „Toyota GR4 Yaris“ Lietuvoje bus galima išvysti nuo kitų metų sausio. Nenorintys naujosios pažinties tiek laukti, apie „GR4 Yaris“ iš pirmų lūpų sužinoti gali jau dabar, B.Vanago apžvalgoje: