Asociacija „Retromobile“ pasidalijo nuotraukomis ir filmuota medžiaga.
Pasak automobilį filmuotme siužete pristatančio 11-mečio Kosto, Automobilis turėjo 90 AG, 3,5 l šešių cilindrų variklį. Maksimalus greitis – 120 km/val. 100 km jis vartodavo apie 20 l benzino, iki 100
km/val. įsibėgėdavo per 37 sek. Automobiliui, tuo metu svėrusiam 1940 kg, tai – tikrai geras rodiklis. Ypač turint omeny, kad Gorkio gamyklos konstruktoriai šį šešiavietį modelį sukūrė nekopijuodami užsienietiškų modelių.
Jie gavo užsakymą sukurti tarpinį šešiavietį modelį tarp prabangaus ZiS 110 ir paprastesnės ir nelabai patikimos „Pobeda“. Todėl tiesiog modifikavo 1937 m. sukurtą 70 AG, 3,48 l variklį, iki to laiko montuotą į sunkvežimius GAZ 51 ir GAZ 63.
Tiesa, sumontavo ne dvi, o tris sėdynių eiles – vidurinė buvo sulankstoma.
50 proc. ZiM detalių buvo „pasiskolinta“ iš tuo metu gamintų GAZ 51 ir GAZ 20 „Pabeda“.
1959 m. turėjo užleisti vietą „Čaikai“ (GAZ 13).