Apie 118 tūkst. „Nissan Juke“ bus atšaukti dėl durų spynelių defekto ir galimo turbokompresoriaus gedimo automobiliuose su turbokompresoriais, kurie komplektuojami su 6 bėgių mechanine pavarų dėže arba variatoriumi. Kol kas nepranešama, kas konkrečiai gali sugesti.
„Nissan“ vien per 2010 metus visame pasaulyje atšaukė 2,14 milijono automobilių dėl galimo degalų uždegimo sistemos gedimo. Apie atšaukimus Lietuvoje duomenų nėra.
Atnaujinta gruodžio 13 d.
Dėl durelių. Kaip paaiškino „Nissan“ atstovai Lietuvoje, automobilio durelių spynelės yra kokybiškos. Tiesiog koncernas gavo nusiskundimų, kad spustelėjus šaltukui jos gali užšalti ir į automobilį gali būti sunku patekti. Automobilio durelių užrakinimo mechanizmas ir guminės tarpinės bus suteptos specialiu tepalu – papildomo remonto jos nereikalauja.
Dėl turbinos. „Nissan“ konstruktoriai pastebėjo, kad turbinos oro srauto matuoklio kronšteinas gali būti nesandariai prisuktas. Dėl to oro srauto matuoklis variklio valdymo kompiuteriui siunčia neteisingus duomenis, dėl ko ant prietaisų skydelio gali užsidegti apie gedimą perspėjantis indikatorius.
Šis galimas gedimas pastebėtas tik tam tikru periodu gamintuose automobiliuose. Visų jų savininkai bus perspėti asmeniškai. Jie bus pakviesti į remonto dirbtuves, kur jų automobiliams galimai nekokybiška detalė bus pakeista nemokamai.
Tačiau „Nissan“ pažymi, kad gedimas nėra pavojingas ir jokio pavojaus saugumui nekelia.