Automobilis kainuotų dvigubai daugiau nei turintis tas pačias funkcijas, bet kitokį logotipą
Jeigu „Apple“ gamintų „Tesla“ konkurentą, tai pastarasis visose srityse būtų geresnis. Tačiau „Apple“ kainuotų daugiau ir balto pragraužto obuolio fanai juos vis tiek pirktų.
Senos technologijos būtų pavadintos naujais vardais
„Niekada anksčiau automobilis nebuvo toks dinamiškas stabdymo metu. Staigiai stabdant, mūsų nuostabi „Magic Brake™“ technologija stabdo ratų blokavimą ir leidžia jums valdyti automobilį tada, kai to labiausiai reikia. Jūs nustebsite, kai pagalvosite, kodėl stabdžiai niekada taip neveikė anksčiau.“
Jie veikė. Ši sistema vadinama ABS.
Privalėsite pasirašyti 1349 puslapių dokumentą prieš vairuojant automobilį
Problema ta, kad niekas to dokumento neskaitys.
Turėsite ištrinti įrašytas radijo stotis ir navigacijos žemėlapius vien tam, kad paliktumėte vietos sistemos atnaujinimui
Sistemos atnaujinimas prasideda ir jūs dvi valandas negalite naudoti automobilio.
„Mieloji, aš žinau, mums reikia važiuoti, bet negalime – atnaujinimas turi būti parsiųstas, ti tada mes galėsime užvesti automobilį“.
Jeigu ne taip laikysite vairą, neveiks radijas
O kai suprasite, kaip reikia teisingai laikyti vairą, pradės groti U2 be galimybės nutildyti. Jeigu bandysite pakeisti radijo stotį, Bono pradės atsiprašinėti už jo ego.
Vėlesni automobiliai vietoj vairo gali turėti „iPad“ planšetes, o automobilis bus valdomas planšetėje įmontuotu akcelerometru.
Ar automobilis turės langus?
Ironiška, kad angliškai langai yra „Windows“ – vienos didžiausių „Apple“ konkurenčių pavadinimas. Taip, automobilis juos tikrai turės.
Langai bus atsparūs įbrėžimams, tačiau suskils kiekvieną kartą pervažiavus per „gulintį policininką“. Visus „Apple“ automobilius bus galima atskirti iš suskaldyto priekinio stiklo.
Gali būti, kad automobilio stiklui apsaugoti bus pristatytos specialios kėbulo apdailos, su kuriomis „Apple“ mašina taps dvigubai didesnė.
Baterijos trukmė yra puiki tol, kol nenaudojate automobilio
Jeigu turite noro važiuoti kur nors toliau, baterija išdžius akimirksniu.
Įkrauti „Apple“ elektromobilį taip pat bus sudėtinga. Jam netiks kitiems elektromobiliams statomos greitos įkrovos stotelės, turėsite naudoti specialius „Apple MagSafe“ kroviklius, kuriuos privalu grūsti į paprastą rozetę.
Automobilis dažnai perkais
Kadangi jis bus pagamintas iš vientiso aliuminio lakšto, aušinimo skylėmis nebus pasirūpinta ir baterija dažnai perkais.
Kita vertus, elektromobilis bent jau atrodys gražiai. Tik reikėtų atsargiai parkuoti jį siaurose vietose, nes elektromobilis gali sulinkti.
Patobulinimams – tabu
„Apple“ elektromobilio pirkėjai savo automobiliui negalės daryti nieko. Visiškai nieko, net ir pakeisti rato be „Apple-specific“ įrankių, kurie užtikrins keičiamų detalių saugumą ir ilgaamžiškumą.
Jei automobilis sugedo...
Nieko gero. Reikės užsisakyti specialų baltą autovežį iš „iCardeal“ salono, nes paprasti „traliukai“ netinka, ir pristatyti jį remontui, kuris gali trukti ne vieną dieną.
Norite ką nors automobiliui atlikti namie, pavyzdžiui, papildyti langų plovimo skysčio? Prieš tai turite pakviesti specialistą, angliškai vadinamą „jailbreaker“.
Interjeras – minimalistinis
Už vairo bus sumontuotas gražiausias kada nors pagamintas spidometras, o posūkių svirtelė pretenduos į „Red Dot“ dizaino apdovanojimą.
Automobilyje standartiškai bus įdiegiama „Apple Maps“ sistema, tačiau kiekvienas pirkėjas dar nepalikęs „iCardeal“ salono parsisiųs „Google Maps“.
Kai jūsų automobilis prijungtas prie „iCloud“, jis pasiekiamas programišiams
Bet tai ne problema. Net jeigu jūsų automobilį pavogė vienuolikmetis pradedantysis kompiuterininkas, „Find my iCar“ paslauga padės policijai surasti automobilį kur kas greičiau.
Automobilis bus atrakinamas piršto atspaudu
Kiek problematiška, jeigu elektromobilį naudojate žiemą ir dėvite pirštines.
Kita vertus, „iTunes“ programoje galėsite pasirinkti iki keturių draugų, kurie taip pat galės vairuoti jūsų automobilį.
Bus trys „iCar“ modeliai
„iCar Air“ yra lengvas ir nedidelis sportiškas kupė, „iCar Nano“ yra labai mažas ir negalingas automobilis, kaip kad „Tata Nano“. „iCar Pro“ yra galingas sedanas, kurį vairuoti rekomenduojama tik patyrusiems vairuotojams.
Praėjus porai mėnesių po naujo automobilio įsigijimo, rinkoje pasirodys naujas modelis, kuris bus ženkliai geresnis. Jis turės „S“ raidę ir jūs turėsite jį įsigyti. Arba jūsų draugai manys, kad esate nevykėlis.