2 metus entuziasto Roko tobulintas BMW 325 – idealus kupė savaitgaliams

Kelių dešimčių metų senumo 3 serijos BMW yra vienas iš labiausiai entuziastų gerbiamų automobilių. Ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Nesenstančios kėbulo linijos, nubrėžusios pagrindą sėkmingai 3 serijos modelių evoliucijai, galiniai varantieji ratai ir primityvūs mechaniniai mazgai yra tai, ką vairavimo entuziastai vertina.
Roko patobulintas BMW 325
Roko patobulintas BMW 325

Kaunietis Rokas savo 1984-ųjų BMW 325 prikėlė antram gyvenimui. Tačiau jis pasirinko sudėtingesnį bei brangesnį automobilio tobulinimo maršrutą.

Entuziastas nenorėjo nukrypti nuo standartinių to laikmečio BMW 325 šaknų. Dėl to jis atsisakė idėjos sumontuoti galingesnį M50 serijos variklį iš naujesnės kartos „trečiuko“. Planuose buvo du variantai: arba rinktis galingą motorą iš BMW M3 E36, arba tobulinti esamą agregatą. Pastarasis variantas pasirodė patrauklesnis.

Bazinį 2,5 litro 6 cilindrų eilėje variklį Rokas patobulino iš pagrindų. Nauji švaistikliai, stūmokliai, alkūninis velenas, indeklai, vožtuvai bei paskirstymo velenėlis leido išgauti didesnę kubatūrą – 2,8 litro. Praplatinti įsiurbimo ir išmetimo kanalai, „Hartge“ išmetimo kolektorius 6 cilindrų M20 jėgainei suteikė antrąjį kvėpavimą ir variklio valią padidino maždaug iki 230–250 AG.

Roko patobulintas BMW 325
Roko patobulintas BMW 325

Siekdamas galimybės automobilio galią išnaudoti kuo efektyviau BMW 325 automobilio savininkas sumontavo reguliuojamo aukščio bei kietumo amortizatorius (kartu su spyruoklėmis), o nuo kito BMW modelio pritaikytas riboto praslydimo reduktorius daugiau nei 200 „arklių“ be didelio streso paskirsto abiem galiniams ratams.

Šis automobilis parduodamas lankomiausiame transporto skelbimų portale Autoplius.lt. Išskirtinį 3 serijos BMW galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

Roko parduodamas BMW 325 yra vienas brangiausių tokio tipo automobilių tarp dabar siūlomų įsigyti automobilių, tačiau keli metai kruopštaus darbo, puikiai parinktos modifikacijos bei išvaizdūs, modelio epochą atitinkantys ratlankiai leidžia argumentuoja 7,6 tūkst. eurų kainą.

Roko patobulintas BMW 325
Roko patobulintas BMW 325

Per keletą metų jis įsigijo pačias rečiausias detales savo projektui. Tarp jų – „Alpina“ modeliuose montuota mechaninė „dog-leg“ tipo pavarų dėžė, kurioje pirmoji pavara įjungiama taip pat, kaip įprastose transmisijose antra – į kairę bei žemyn. Rokas taip pat sumontavo ir originalų E30 M3 saloną – tokio privalumo kaina neretai gali viršyti standartinio BMW E30 serijos vertę.

Originalus variklis su modifikacijomis, puikios valdymo savybės ir užburiantis išmetimo sistemos garsas maloniai nuteiks kiekvieną vairuotoją. Tačiau stabili likutinė vertė taip pat prisideda prie faktorių, kurie gundo įsigyti tokį, kasdien vis rečiau keliuose sutinkamą automobilį.

Visus šiuo metu parduodamus 3 serijos BMW E30 kartos automobilius galite peržiūrėti, paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis