Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2011 m. lapkritį Lietuvos naujų automobilių rinka išaugo 26 proc., populiariausias modelis – FIAT 500

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus „Regitros“ pradinius duomenis, 2011 m. lapkritį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 26 proc. iki 1233 vnt.
„Fiat 500“
„Fiat 500“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

Pernai lapkritį šalyje buvo įregistruoti 979 nauji automobiliai. Lygindami su praėjusias metais, jau kurį mėnesį stebime augimo sulėtėjimą, kurį galima paaiškinti išaugusia palyginamąja baze – praeitų metų antroje pusėje prasidėjo spartus rinkos augimas. Vis dėlto palyginę su 2007 m. matome, kad šių metų lapkričio rinka yra perpus mažesnė.

Lapkritį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 25 proc. iki 1054 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) – išaugo 32 proc. iki 179 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos rinkoje pirmaujančių markių rikiuotė nepakito: lyderio poziciją išlaikė „Volkswagen“ (194 vnt.), antroje vietoje išliko „Fiat“ (143 vnt.), o trečią vietą užėmė „Peugeot“ (138 vnt.). Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (32 vnt.).

Lapkritį populiariausiais asmeninės paskirties (M1) modeliais išliko „Fiat 500“ (118 vnt.) ir „Peugeot 3008“ (72 vnt.), o į trečią poziciją pakilo „Volkswagen Golf/Plus“ (57 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Volkswagen Transporter“ (17 vnt.).

2011 m. sausio-lapkričio mėnesiais Lietuvoje iš viso įregistruotas 13861 naujas lengvasis automobilis, t.y. 75 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2010 m. (7909 vnt.), tačiau – 41 proc. mažiau nei per tą patį 2007 m. laikotarpį.

2011 m. lapkritį Lietuvos rinkoje debiutavo kupė „Hyundai Veloster“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos