Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2012-ieji „Audi“ kompanijai buvo sėkmingiausi metai istorijoje

Per praėjusius metus „Audi“ pardavė beveik pusantro milijono automobilių (1455123 vnt.) – net 11,7 procento daugiau nei 2011-aisiais.
„Audi“ logotipas
„Audi“ logotipas / Gamintojo nuotr.

Pranešama, kad to laikotarpio kompanijos veiklos pelnas siekė net 18,58 mlrd. Lt, o biudžetas padidėjo beveik iki 168,5 mlrd. Lt. Gamintojo teigimu, tai – ankstesnių investicijų pasekmės.

Pats populiariausias „Audi“ gamos modelis pernai metais buvo A4 sedanas. 2012-aisiais parduota 216 tūkst. tokių automobilių. Antras pagal populiarumą – A6 (parduota 214,1 tūkst. tokių automobilių). Tai – didelis prieaugis, lyginant su ankstesniais metais – 2011-aisiais buvo parduota 183,2 tūkst. A6 sedanų. Populiariausias šios markės visureigis bei trečias pagal populiarumą „Audi“ modelis – Q5. Per 2012-uosius parduota beveik 206 tūkst. tokių automobilių.

Kompanijos atstovai tvirtina, kad per praėjusius metus labiausiai išaugo Q3 modelio paklausa – 2011-aisiais buvo parduoti 9288 tokie visureigiai, tuo tarpu pernai metais – beveik 10 kartų daugiau, 91,8 tūkst. Žinoma, kompaktiškas Q3 visureigis buvo parduodamas tik nuo 2011-ųjų vasaros, todėl tokie rezultatai didelio įspūdžio daryti neturėtų.

Taip pat pranešama, kad „Audi“ kompanijai priklausantis superautomobilių gamintojas „Lamborghini“ 2012-aisiais pardavė 2083 automobilius (1161 „Gallardo“ bei 922 „Aventador“ vienetus) – 481 modeliu daugiau nei ankstesniais metais.

Tuo tarpu „Ducati“, taip pat prisiglaudę po „Audi“ sparnu, per praėjusius metus pardavė 41,1 tūkst. motociklų.

Vokietijos pramonės gigantės vadovo Ruperto Stadlerio teigimu, per pastaruosius dešimt metų „Audi“ pardavimai padvigubėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?