2012 m. naujų automobilių lizingo rinka pradėjo augimu

„AutoTyrimų“ duomenimis, 2012 m. sausį Lietuvoje parduoti 1106 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 7 proc. daugiau nei 2011 m. sausį (1033 vnt.). Asmeninių automobilių prekyba padidėjo 9 proc. iki 1003 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių – sumažėjo per 10 proc. iki 103 vnt. Nors rinka ir toliau auga, tačiau sausio augimas yra mažesnis nei 2011 m., o ir bendra rinkos apimtis vis dar išlieka palyginti nedidelė.
„Volkswagen“ logotipas
„Volkswagen“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Sausį tarp markių dominavo „Volkswagen“ (228 vnt.), ženkliai aplenkusi savo artimiausias varžovoves „Škoda“ (170 vnt.) ir „Toyota“ (107 vnt.). Tarp modelių pirmavo „Škoda Yeti“ (75 vnt.), „Škoda Octavia“ (71 vnt.) ir „Fiat 500“ (53 vnt.).

Lizingo būdu įsigytų automobilių dalis (lizingo skverbtis) 2012 m. sausį sudarė beveik 43 proc., o prieš metus ji siekė 34 proc. Praeitą mėnesį lizingu parduoti 475 nauji automobiliai, t.y. 36 proc. daugiau nei pernai sausį (348 vnt.). 2012 m. sausį naujų automobilių lizingo rinkos koncentracija (trims pirmaujančioms bendrovėms tenkanti rinkos dalis) sudarė 74 proc. Pirmą vietą užėmė „SEB lizingas“ aplenkęs savo pagrindinius varžovus „Swedbank lizingą“ ir „Nordea Finance Lithuania“. Tarp lyderių rinkos dalys atitinkamai pasiskirstė taip: 30 proc., 26 proc. ir 18 proc.

2012 m. sausį daugiausiai lizinguota „Volkswagen“, „Škoda“ ir „Toyota“ markių automobilių, o santykinai mažiausiai, kaip jau įprasta – „Peugeot“ (tik 4,4 proc. arba vos 2 iš 45).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų