Sėkmę nulėmė du nauji automobiliai – krosoveris CX-5 bei sedanas 6. Gamintojas akcentuoja, kad kompaktiško visureigio pardavimai lūkesčius patenkina su kaupu: CX-5 pardavimai „Mazda“ ambicijas viršija net penkis kartus.
Tiek „Mazda 6“, tiek CX-5 naudoja naujuosius, pagal „SkyActiv“ technologiją kurtus variklius. Visai neseniai „What Car?“ šią technologiją pripažino kaip geriausia 2012-ųjų inovaciją. Mat, Japonijos inžinieriai, siekdami sumažinti kenksmingų dujų emisiją nutarė investuoti ne į hibridinius ar elektrinius agregatus, o į vidaus degimo variklius. Tai leido pagaminti daug efektyvesnes dyzelines bei benzinines jėgaines, kurios pasižymi maža anglies dioksido emisija, žemomis degalų sąnaudomis ir puikiomis dinaminėmis savybėmis. Negana to, tokių variklių gamyba „Mazda“ koncernui kainuoja ne taip brangiai, kaip hibridinės (ar elektrinės) sistemos montavimas, o tai leidžia sumažinti automobilių kainą.
„Buvo laikotarpis, kada „Mazda“ kompanija per metus patirdavo iki 1 mlrd. eurų (3,45 mlrd. Lt) nuostolių“, – teigė Philas Waringas. „Tačiau šiais, 2013-aisiais metais mes tikimės uždirbti apie ketvirtį milijardo eurų (apie 0,86 mlrd. Lt).“
„Dalis pelno – investavimo į „SkyActiv“ technologiją pasekmės: tikėjomės, kad kelis metus kompanija patirs nuostolių, tačiau vėliau buvo numatomas didelis šuolis į viršų. Mes siekiame sukurti itin kokybiškus automobilius.“
Šiais metais turėtų debiutuoti ir naujos kartos „Mazda 3“ automobiliai, tuo tarpu lapkritį vyksiančioje Tokijo automobilių parodoje bus pristatytas ir naujasis MX-5 rodsteris, kurį japonai kurs kartu su „Alfa Romeo“.