2013 metais SEAT kompanijos pardavimai smarkiai šoktelėjo į viršų. Ispanijos automobilių prekinis ženklas savo klientams pagamino net 355 tūkstančius transporto priemonių, t.y. 10,6 proc. daugiau negu 2012 m. (321 000 vnt.).
Tai geriausias rezutatas per pastaruosius penkerius metus. SEAT kompanijos pirmininkas Jürgenas Stackmannas pabrėžė, kad kompanija išgyvena pardavimų augimą, ypač Europoje, kur SEAT augimas lenkia konkurentus. Pardavimų ir marketingo viceprezidentas Dr. Andreas Offermannas taip pat paminėjo augimą didžiausiuose pasaulio regionuose.
Europos užkariavimas
Savo svarbiausiame regione, Vakarų Europoje, SEAT augimas siekė 9,4 proc. ir pastūmėjo kompaniją ant sparčiausiai augančių prekinių ženklų pakylos. Čia SEAT praėjusiais metais pardavė 273 tūkst. transporto priemonių. Tai yra 23 500 daugiau negu 2012 metais.
Savo pagrindinėje Europos rinkoje, Vokietijoje, praėjusiais metais SEAT kompanija pardavė 76 600 transporto priemonių, pademonstruodama drastišką, 20,3 proc. augimą. SEAT buvo vienas sparčiausiai augančių prekinių ženklų Vokietijoje ir pateko į geriausiais pardavimais galinčių pasigirti prekinių ženklų dešimtuką. Ispanijoje SEAT susigrąžino aukštus rodiklius ir padidino pardavimus 6 proc. (pardavė 58 900 automobilių) ir augimu pralenkė rinkos vidurkį.
Jungtinėje Karalystėje, kuri yra trečioje vietoje pagal SEAT pardavimus, praėjusiais metais kompanija jau penktus metus iš eilės pademonstravo augimą (+17 proc.), ir pasiekė aukščiausius pardavimų rodiklius SEAT istorijoje šioje šalyje (pristatyta 45 700 transporto priemonių).
2013-uosius metus SEAT pabaigė rekordiniais pardavimų skaičiais ir kitose rinkose, pavyzdžiui Šveicarijoje (8300 vnt.; +5,2 proc.) ir Danijoje (6300 vnt.; +37,6 proc.). Tokių aukštų SEAT rezultatų Europoje paslaptis yra „Leon“ modelio populiarumas. Šių modelių pasaulyje buvo parduota net 102 tūkst. vnt. (+44,4 proc.).
Penkerių durų „Leon“ modelis visus metus buvo geriausiai parduodamas SEAT modelis daugelyje šalių: Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Italijoje, Turkijoje ir kitose šalyse. Dr. Andreas Offermannas tikino, kad „Leon“ modelių šeima stiprins augimą ir 2014 metais.
Augimas šiaurės Afrikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Meksikoje
SEAT pasinaudojo galimybėmis plėstis ir už Europos ribų. Fiksuodama 13 proc. augimą kompanija šiose rinkose sėkmingai pardavė beveik penktadalį gaminamų automobilių (iš viso 64 600 vnt.). Taigi pirmą kartą savo geriausių rinkų dešimtuke SEAT turi tris ne Europos šalis: Meksika (5-ta vieta), Alžyras (6-ta vieta) ir Turkija (8-ta vieta). Alžyre SEAT pardavimai 2012 m. padidėjo net keturis kartus, pernai pardavimų rodiklis išaugo 26,9 proc. (buvo parduota 20 500 vnt.).
Didžioji 2013 metų staigmena buvo Turkija. Šioje šalyje pardavimai beveik padvigubėjo (90,4 proc.; 1 1100 vnt.). Abejose šalyse SEAT metus baigė aukščiausiais pardavimų skaičiais šių šalių istorijoje. Meksikoje SEAT pardavimai augo ketvirtus metus iš eilės (0,4 proc.). Čia kompanija pardavė 21 200 automobilių.
Nepaisant ekonominėje aplinkoje vis dar kylančių sunkumų, 2014 metais mes ketiname toliau sunkiai dirbti, kad darytume pažangą. Mes turime fantastišką produktų asortimentą, kuris augs aplink „Leon“ šeimą, kuri yra SEAT prekinio ženklo širdis“, – sakė pirmininkas Jurgenas Stackmannas.