2014 m. balandį Lietuvos naujų automobilių registravimas išaugo 36 proc.

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2014 m. balandį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo net 36 proc. iki 1598 vnt. 2013 m. balandį šalyje buvo įregistruoti 1178 automobiliai.
„Fiat 500“
„Fiat 500“ / „Fiat“ nuotr.

Kaip ir ankstesniais šių metų mėnesiais, vienu iš pagrindinių rinkos augimo veiksnių išliko reeksporto paklausa – iki mėnesio pabaigos jau išregistruoti 269 balandį įregistruoti automobiliai, o dar 54 netrukus bus išregistruoti automatiniu būdu. Kaip jau tapo įprasta, šioje srityje ir vėl nepralenkiamas buvo „Fiat“ su 191 jau išregistruotu automobiliu. 

Balandį asmeninių automobilių (M1) registravimas išaugo taip pat 36 proc. iki  1420 vnt., tuo tarpu lengvųjų komercinių automobilių (N1) – padidėjo 34 proc. iki 178  vnt. Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo balandžio 11 d., kuomet įregistruoti 129 automobiliai. Tuo tarpu pati prasčiausia buvo balandžio 7 d., kuomet įregistruoti vos 25 automobiliai. 

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje toliau pirmavo „Fiat“  markė (249 vnt.), antrąją vietą išsaugojo „Volkswagen“ (217 vnt.), o į trečiąją pakilo „Škoda“ (212 vnt.). Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (68 vnt.). 

Balandį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Fiat 500“  (140 vnt.), „Nissan Qashqai“ (73 vnt.) bei „Fiat Punto“ (71 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių daugiausiai pirkėjų dėmesio sulaukė „Renault Master“ (21 vnt.).

2014 m. sausį-balandį Lietuvoje iš viso įregistruoti 5447 nauji lengvieji  automobiliai, t.y. 26 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais (4327 vnt.). 

Balandžio mėnesį Lietuvoje įregistruotas pirmasis elektromobilis „Tesla Model S“ bei naujos kartos „Volkswagen Golf R“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis