2014 m. Detroito automobilių parodoje „Toyota“ pristato koncepcinį sportinį kupė FT-1

„Toyota Motor Corporation“ (TMC) paskelbė apie Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje įvyksiančią tiriamojo modelio FT-1, pristatančio „Toyota“ ateities sportinio automobilio dizaino viziją, pasaulinę premjerą. FT-1 – sportinis kupė, sukurtas kaip tiriamasis modelis, kuriuo siekiama pademonstruoti įkvepiančiu dizainu išsiskiriančio sportinio automobilio galimybes, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
Koncepcinis „Toyota FT-1“
Koncepcinis „Toyota FT-1“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Koncepcinio modelio dizainą kūrė JAV veikiantis „Toyota“ dizaino centras „Calty Design Research, Inc.“ („Calty“). Į šį automobilį dizaineriai sudėjo visą savo aistrą – jie įkūnijo ilgametę „Toyota“ sportinių automobilių kūrimo patirtį nuo 1967 m. pasirodžiusio 2000GT modelio. FT-1 vainikavo praėjusiais metais 40-ąjį jubiliejų atšventusio „Calty“ centro ilgalaikes pastangas siekiant sukurti geriausią sportinį automobilį.

FT-1 koncepcinio modelio išorės dizainas nepaliks nė vieno abejingo. Įspūdingą lenktyninio automobilio išvaizdą išryškina dailios kreivalinijinės formos. Priekinės dalies akcentas – išraiškingi sparnai ir ryškios formos, bylojantys apie automobilio pajėgumus. Taip pat minėtinos optimalias aerodinamines savybes lemiančios dinamiškos oro įleidimo ir išleidimo angos bei reguliuojamas galinis sparnas.

FT-1 modelyje esama ir tradicinio sportinio automobilio dizaino elementų: į galą sutelkta kabina ir patobulintas svorio pasiskirstymas galinėje ašyje. Be to, apgaubiantis priekinis ir šoniniai stiklai – tiesioginė nuoroda į pirmtako 2000GT dizainą. FT-1 interjeras įrengtas taip, kad vairuotojas galėtų susikoncentruoti į vairavimą ir patirtų malonumą manevruodamas. Tai užtikrina žemas svorio centras ir ergonomiška kabina, optimaliai pritaikyta sportiniam automobiliui.

Vairas primena montuojamus boliduose, o prietaisų skydeliui būdingas trikampio motyvas, sustiprinantis vairuotojo ir FT-1 sąsają bei išryškinantis šio modelio kaip sportinio automobilio potencialą. Siekiant pagerinti matomumą atliekant posūkius, priekiniai statramsčiai maksimaliai atitraukti į galą. Lengvesnį valdymą užtikrina ir prietaisų skydelis – visa svarbi važiavimo informacija rodoma virš vairo, todėl vairuotojui nereikia atitraukti akių nuo kelio. Be to, lengva sėdynių įranga sumažina automobilio svorį iki minimumo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis