Koncepcinio modelio dizainą kūrė JAV veikiantis „Toyota“ dizaino centras „Calty Design Research, Inc.“ („Calty“). Į šį automobilį dizaineriai sudėjo visą savo aistrą – jie įkūnijo ilgametę „Toyota“ sportinių automobilių kūrimo patirtį nuo 1967 m. pasirodžiusio 2000GT modelio. FT-1 vainikavo praėjusiais metais 40-ąjį jubiliejų atšventusio „Calty“ centro ilgalaikes pastangas siekiant sukurti geriausią sportinį automobilį.
FT-1 koncepcinio modelio išorės dizainas nepaliks nė vieno abejingo. Įspūdingą lenktyninio automobilio išvaizdą išryškina dailios kreivalinijinės formos. Priekinės dalies akcentas – išraiškingi sparnai ir ryškios formos, bylojantys apie automobilio pajėgumus. Taip pat minėtinos optimalias aerodinamines savybes lemiančios dinamiškos oro įleidimo ir išleidimo angos bei reguliuojamas galinis sparnas.
FT-1 modelyje esama ir tradicinio sportinio automobilio dizaino elementų: į galą sutelkta kabina ir patobulintas svorio pasiskirstymas galinėje ašyje. Be to, apgaubiantis priekinis ir šoniniai stiklai – tiesioginė nuoroda į pirmtako 2000GT dizainą. FT-1 interjeras įrengtas taip, kad vairuotojas galėtų susikoncentruoti į vairavimą ir patirtų malonumą manevruodamas. Tai užtikrina žemas svorio centras ir ergonomiška kabina, optimaliai pritaikyta sportiniam automobiliui.
Vairas primena montuojamus boliduose, o prietaisų skydeliui būdingas trikampio motyvas, sustiprinantis vairuotojo ir FT-1 sąsają bei išryškinantis šio modelio kaip sportinio automobilio potencialą. Siekiant pagerinti matomumą atliekant posūkius, priekiniai statramsčiai maksimaliai atitraukti į galą. Lengvesnį valdymą užtikrina ir prietaisų skydelis – visa svarbi važiavimo informacija rodoma virš vairo, todėl vairuotojui nereikia atitraukti akių nuo kelio. Be to, lengva sėdynių įranga sumažina automobilio svorį iki minimumo.