Labiausiai prie pardavimų augimo prisidėjo Šiaurės Amerikos rinka, ypač JAV, taip pat Kanada ir Australija.
2015 m. „Subaru“ pardavimų apimtis JAV padidėjo 13,4 proc. (parduoti 582 675 vnt.). Šioje rinkoje „Subaru“ jau septintus metus iš eilės pagerina savo metinių pardavimų rekordą ir aštuntus metus iš eilės fiksuoja pardavimų apimties augimą. Puikių rezultatų padėjo pasiekti visi pagrindiniai modeliai. Parduoti 175 192 „Forester“ modeliai (+9,5 proc.) ir 152 294 „Outback“ automobiliai (+9,7 proc.).
Kanadoje „Subaru“ automobilių pardavimų apimtis išaugo 10,9 proc. (iki 46 609 vnt.). Tai visų laikų rekordas ketvirtus metus iš eilės. Ženklų pardavimų augimą lėmė visi pagrindiniai modeliai. „Forester“ modelių pardavimų apimtis pasiekė 12 706 vnt. (+3,3 proc.), o „Outback“ – 9992 vnt. (+15 proc.).
Visų laikų rekordas ketvirtus metus iš eilės sumuštas ir Australijoje: „Subaru“ pardavimų rezultatai čia padidėjo 7,6 proc. (iki 43 600 vnt.). Ženkliai padidėjo „Outback“ automobilių pardavimų rodikliai: parduoti 10 927 vnt. (+344,7 proc.). Šio augimo paskata tapo sausio mėnesį pasirodę nauji 2015 m. modeliai. Metinė „Outback“ pardavimų apimtis pirmą kartą perkopė 10 000 vnt. ribą.
Naujų pardavimų rekordų 2015 m. pasiekta ir Skandinavijos bei Baltijos šalyse. „Subaru“ pardavimų rezultatai šiuose regionuose padidėjo 26 proc. Bendra pardavimų apimtis Baltijos šalyse ūgtelėjo 10 proc.
Šie metai Baltijos šalyse „Subaru“ buvo vieni sėkmingiausių: Čia parduoti 1567 automobiliai, iš kurių perkamiausi buvo „Outback“ ir „Forester“ modeliai (atitinkamai 891 ir 516 vnt.).
Naują pardavimų rekordą „Subaru“ planuoja pasiekti ir 2016 m. Visame pasaulyje ketinama parduoti 1 mln. automobilių, o Šiaurės Europos regione numatytas 5 proc. augimas. „XV“ ir „Forester“ turėtų būti pagrindiniai modeliai, galintys padėti įgyvendinti šį ambicingą planą ir padidinti pardavimų apimtį, nes 2016 m. pirmajame ketvirtyje bus pristatytos patobulintos jų versijos.