„Volvo Cars“ praneša apie itin išaugusius pardavimus visuose trijuose svarbiausiuose pasaulio regionuose. Pernai Europoje pardavimai padidėjo 10,6 proc. ir pasiekė 269 249 automobilius, kas sudarė 53,5 proc. visų pardavimų pasaulyje. Itin sparčiai augo ir pardavimai JAV, kur jie padidėjo net 24,3 proc. Tuo tarpu iššūkių kupinoje Kinijos rinkoje jie išliko stabilūs, o paskutinįjį metų ketvirtį padidėjo 11,4 proc.
Rekordiniai pardavimai išryškino šiuo metu „Volvo“ kompanijos vykdomos veiklos ir finansinių pokyčių veiksmingumą, o paskutiniojo 2015 metų periodo pardavimus itin padidino naujasis SUV automobilis XC90.
Tikimasi, kad pardavimai toliau augs ir 2016 metais.
Antrasis „Volvo“ visiškai naujų modelių gamos automobilis – aukščiausios klasės sedanas S90 – buvo pristatytas tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje NAIAS Detroite, o prekyba juo JAV bus pradėta pavasarį. Planuojama, kad per keturis metus „Volvo“ atnaujins visą modelių gamą.
„Aš džiaugiuosi galėdamas pranešti, kad 2015 metais pasiekėme rekordinius pardavimus“, – teigė vykdantysis kompanijos direktoriusHåkanas Samuelssonas. „Dabar sėkmingai užbaigusi 2015 metus, „Volvo“ žengia į antrąjį globalųkompanijos transformacijos etapą. Jį užbaigus, „Volvo“ nebebus tik nedidelis rinkos dalyvis ir iš tikrųjų taps pasauliniu „Premium“ automobilių gamintoju. Be to, dar daugiau rekordinių pardavimų sulauksime artimiausiais metais“.
Antrasis „Volvo“ transformacijos etapas nestokoja ambicijų
Artimiausiais metais „Volvo“ ir toliau reformuos markę, turėdama tikslą konkuruoti su kitomis pasaulinėmis „Premium“ markėmis. Ir toliau bus plečiama veikla JAV bei didinama gamyba visame pasaulyje. Netolimoje ateityje numatomas augimas Kinijoje, rinkos dalies Europoje padvigubinimas ir iki 800 000 vienetų išaugsiantys automobilių pardavimai. Bus pristatyta visiškai naujų modelių gama, taikomos naujausios technologijos, taip pat išlaikyta automobilių saugumo ir autonominio vairavimo lyderio pozicija.
Artimiausiais metais didieji 90 ir 60 serijos modeliai bus gaminami naudojant modulinę SPA (angl. Scalable Product Architecture) platformą.„Volvo“ taip pat realizuos globalaus mažo automobilio strategiją, įdiegdama pažangius SPA platformos kokybinius ir techninius sprendimus mažesniems automobiliams pritaikytoje modulinėje CMA (angl. Compact Modular Architecture) platformoje.
Ateityje „Volvo“ sieks įtvirtinti savo kaip pasaulinės rinkos hibridinių automobilių gamintojo lyderio vaidmenį, pristatydama naujus trijų ir keturių cilindrų hibridinius variklius.
Taip pat pirmą kartą bus sukurtas visiškai elektrinis automobilis. „Volvo“ planuoja, kad jau netolimoje ateityje mažiausiai 10 procentų visų metinių pardavimų sudarys modeliai su elektros varikliais.
Lietuvoje pardavimai taip pat užtikrintai augo
Kaip ir visame pasaulyje, taip ir Lietuvoje pernai pardavimai itin išaugo. Palyginti su 2014 metais mūsų šalyje buvo parduota 15 proc. daugiau „Volvo“ markės automobilių. Populiariausias jų –XC60 modelis, kurių pernai buvo parduoti 88 vienetai – tai yra populiariausias vidutinio dydžio prestižinis visureigis Lietuvoje. Taip pat itin gerus 2015 metų rezultatus užtikrino daug pirkėjų dėmesio sulaukęs naujasis XC90.
Iš viso 2015 m. pirkėjai Lietuvoje įsigijo 236 „Volvo“ automobilius.
„Volvo“ pardavėjai pagrįstai prognozuoja ir toliau mūsų šalyje augsiančius pardavimus. Juos turėtų užtikrinti ne tik populiariausias savo segmente XC60 modelis, sėkmingai debiutavęs didysis visureigis XC90, bet ir šiais metais itin laukiamos naujienos – gegužės mėnesį pasirodysiantys naujasis „Premium“ sedanas S90 ir rugsėjį debiutuosiantis prestižinis universalas V90.