Atnaujintas „Qashqai“ bus gaminamas pagrindinėje „Nissan“ gamykloje Sanderlande (JK). Jis bus komplektuojamas su autonominio vienos juostos valdymo sistema (single-lane control), su kuria automobilis gali būti autonomiškai valdomas važiuojant tam tikru greičiu intensyviomis eismo sąlygomis greitkeliuose.
Ši sistema aktyviai valdo automobilį ir palaiko saugų atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės, palengvindama monotonišką vairavimą eismo spūstyse. Kaip patvirtina gausybę valandų trukę bandymai ir daugybė automobilyje įrengtų jutiklių, sistema gali tiksliai fiksuoti aplinką.
„Nissan“ pranešimas – žingsnis siekiant užtikrinti autonominio valdymo technologijų prieinamumą visiems vairuotojams ir įgyvendinti „Nissan Intelligent Mobility“ (pažangaus mobilumo) viziją. „Nissan“ jau yra įsipareigojusi iki 2020 m. pristatyti seriją automobilių su autonominio valdymo technologijomis, tarp jų automobilius, galinčius saugiai važiuoti miesto sankryžomis ir intensyvaus eismo sąlygomis mieste be vairuotojo įsikišimo.
Ši technologija bus komplektuojama populiariuose masinės gamybos automobiliuose. Pirmieji tokie modeliai pasirodys šiais metais Japonijoje. 2016 m. Europoje vyksiančiuose demonstraciniuose bandymuose bus pristatytas „Nissan“ pasiektas autonominio valdymo technologijų lygis.
Savo pranešime „Nissan Europe“ vadovas Paulas Willcoxas pažymėjo: „Nissan Qashqai“ visuomet buvo inovatorius rinkoje, todėl natūralu, jog mobilumo ateities dvelksmą jau 2017 m. klientai galės pajusti būtent šiame mūsų pripažintame automobilyje. „Nissan“ įsitikinimu, pažangaus mobilumo sprendimai, tokie kaip „Piloted Drive“, neturi būti prabangos prekės. Jie turi būti prieinami visiems. Autonominio valdymo technologijos apibrėš mūsų ateities keliavimo įpročius. Šios dienos pranešimas – svarbus momentas, siekiant, kad šios technologijos taptų prieinamos masėms.“
Per ateinančius ketverius metus „Nissan“ pristatys automobilius, turinčius daugiau autonominio valdymo funkcijų, tokių kaip kelių juostų valdymo sistema (angl. multiple-lane control), su kuria automobiliai gali autonomiškai įveikti pavojus ir persirikiuoti į kitą eismo juostą magistralėse. Iki dešimtmečio pabaigos pasirodys „Nissan“ autonominio valdymo mieste (angl. inner-city) technologija, su kuria automobiliai galės be vairuotojo įsikišimo įveikti sankryžas ir kelių sankirtas.
„Pristatomos „Piloted Drive“ technologijos nesukels perversmo – jos bus tolesnės raidos dalis, nes daugelyje mūsų dabartinių automobilių jau yra įrengti joms tinkami moduliai, naudojami su mūsų „Safety Shield“ sistema, – pridūrė P.Willcoxas. – Siūloma pagalba vairuotojui mes norime pašalinti vairuojant patiriamas problemas, pavyzdžiui, varginantį judėjimą intensyviomis eismo sąlygomis, kad vairavimas vėl teiktų malonumą.“