2018 m. „Renault“ įmonių grupės pardavimai išaugo 3,2 proc.

Per 2018 m. „Renault“ įmonių grupės transporto priemonių pardavimai, lyginant su 2017 m., išaugo 3,2 proc. Pasaulinė automobilių rinka krito 0,3 procento, rašoma pranešime.. Gamintojas pristato praėjusių metų pokyčius rinkoje.
„Renault Clio“
„Renault Clio“ / JOFFET EMMANUEL/SIPA/ Scanpix nuotr.

2018 metais „Renault“ įmonių grupė pasiekė transporto priemonių pardavimo rekordą – parduoti 3 884 295 automobiliai, iš kurių 2 532 567 ( – 5,2 proc.) „Renault“ ir 700 798 (+ 7,0 proc.) „Dacia“. „Lada“ ženklo pardavimų padaugėjo 18,7 proc., pernai užregistruoti 398 282 automobiliai, „Renault-Samsung-Motors“ užregistruota 14,9 procento mažiau nei 2017 m., t. y. 84 954 automobiliai. „Jinbei“ ir „Huasong“ per praėjusius metus parduota 165 603 transporto priemonės.

„Įmonių grupės pardavimų augimas Rusijoje, Brazilijoje ir Afrikoje kompensavo beveik visus ekonominius ir geopolitinius sunkumus už Europos ribų“, – teigė Oliveris Murguetas, „Renault“ įmonių grupės pardavimų ir regionų vykdomasis viceprezidentas.

Europoje įmonių grupės automobilių pardavimai buvo stabilūs

Europoje naujų „Renault“ grupės parduodamų automobilių registracijų skaičius išliko stabilus (+ 0,5 proc.), o pati rinka išaugo 0,2 proc. Įmonių grupės augimas daugiausia susijęs su „B“ segmento modeliais („Clio“, „Captur“, „Sandero“) ir sėkmingais naujojo „Duster“ pardavimais. „Clio“ yra antras geriausiai parduodamas automobilis Europoje, o „Captur“ – pirmasis savo visureigių automobilių klasėje.

Gamintojo nuotr./Savivaldis „Renault Zoe“
Gamintojo nuotr./Savivaldis „Renault Zoe“

Europoje „Renault“ lyderiauja elektra varomų transporto priemonių segmente – užima 22 proc. rinkos

Elektra varomų automobilių segmente „Renault“ ženklo pasaulinių pardavimų apimtys per metus išaugo 36,6 procento (daugiau kaip 49 600 automobilių), ypač spartus augimas fiksuotas antrąjį pusmetį (+ 62,1 proc.). Šiame sektoriuje „Renault“ pirmauja Europoje ir užima 22,2 proc. visos rinkos. ZOE modelio pardavimų apimtys per 2018 m. išaugo 26,1 procento (39 458 automobiliai), o „Kangoo Z.E.“ – 105,1 procento (8 747 automobiliai).

Lengvųjų komercinių transporto priemonių segmente „Renault“ grupė augo 33,7 proc.

Lengvųjų komercinių transporto priemonių segmente, kartu su „Jinbei“ ir „Huasong“ modeliais, įmonių grupės apimtys padidėjo 33,7 proc. (619 229 automobiliai). 2018 m. „Renault“ ženklas pasiekė naujas rekordines aukštumas.

Dacia“ prekinis ženklas Europoje pasiekė naujus pardavimų rekordus

„Dacia“ automobilių 2018 m. Europoje užregistruota 511 622 (+ 10,3 proc.), pasiekta rekordinė 2,9 proc. rinkos dalis (+ 0,3 punkto). Šį padidėjimą reikšmingai lėmė metų pradžioje išleisti naujieji „Duster“ ir „Sandero“ modeliai.

LADA pasiekė 15,6 procento augimą – parduota 360 204 transporto priemonės, dėl sėkmingai atnaujintų modelių pasiekta 20 proc. rinkos dalis (+ 0,5 punkto). „LADA Vesta“ tapo geriausiai parduodamu automobiliu Rusijoje.

RENAULT įmonių grupės perspektyvos 2019 metais

Tikimasi, kad 2019 metais tiek pasaulinė, tiek Europos rinkos išliks stabilios. Vertinant rinkos tendencijas, 2019 metais „Renault“ įmonių grupė sieks ir toliau didinti savo pardavimus. To ypač galima tikėtis antrąjį metų pusmetį, kai tarptautinei rinkai bus pateikti nauji modeliai bei pristatytas naujasis „Clio“– pirmaujantis Europoje įmonių grupės modelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų