Modelyje „Nismo RS“ montuojamas 1,6 litro DIG-T variklis, išvystantis 218 AG (160 kW). Dviem ratais varoma versija su mechanine pavarų dėže išvysto 280 Nm sukimo momentą. „Nismo RS“ taip pat gali būti tiekiamas su „Xtronic 4WD“ transmisija, kuri išvysto 214 AG (157 kW).
2WD modelių priekinių varančiųjų ratų poroje taip pat montuojamas mechaninis praslydimo diferencialas (LSD). Į standartinę keturiais ratais varomų versijų komplektaciją įeina „Nissan“ sukimo momento vektorių koordinavimo sistema ir „Nissan Xtronic“ transmisija. Ši modifikacija išvysto 250 Nm sukimo momentą. Ant vairo taip pat yra montuojamos pavarų perjungimo svirtys.
Kiti patobulinimai yra susiję su variklio efektyvumo didinimu. Buvo sutvirtinta kėbulo konstrukcija, kuri padidino bendrąjį automobilio standumą, panaudota galingesnė stabdžių sistema su didesniais diskais (lyginant su standartiniais „Nismo“ modeliais). Dinaminių patobulinimų paketą vainikuoja specialios spyruoklės ir amortizatoriai.
„Mes džiaugiamės naujuoju „Nismo RS“ modeliu. „Juke“ visada buvo išskirtinis automobilis. Naujoji „Nismo RS“ versija įrodo, kad „Nissan“ kompanija dar kartą meta iššūkį rutinai ir pirkėjams siūlo kažką originalaus bei unikalaus“, – sako Taina Erkkilä, „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos direktorė.