Šeštąją kelionės dieną Vitoldas Milius, keliaujantis „Honda CR-V“ automobiliu, pradėjo sunkiausią kelionės etapą: nuo kelio į Vladivostoką pasuko į kelią link Magadano. Čia jo lauka 3 tūkst. kilometrų, iš kurių vos 300 km bus asfaltuoti.
Telefono ryšis egzistuoja tik „prie progos“, tad susisiekti su keliautoju ne visada įmanoma. Vietomis nutrūksta ir GPS signalas, tačiau žemėlapyje V.Miliaus buvimo vieta lėtai, bet keičiasi – tai reiškia, keliautojas juda į priekį.
Priešinga situacija A.Bubino stovykloje. Sekmadienį, važiuodamas netoli Čitos miesto, jis turėjo įveikti kelio ruožą, primenantį kelią Vievis-Semeliškės: labai vingiuotas, siauras ir su daugybe „aklų“ posūkių. Rusiškas kelias dar pagardintas duobėmis.
Būtent po smūgio į vieną duobę motociklininko kelionėje gali būti padėtas taškas. A.Bubinas pasakojo, kad priešais save, priešingoje kelio pusėje, išvydo vilkiką. Motociklininko kelio pusėje – gili duobė. Jis galėjo ją apvažiuoti laikydamasis arčiau kelio vidurio, tačiau vilkiką sumąstė lenkti dešiniavairis automobilis, kuris išlindo į vidurį kelio apsidairyti, ar nieko nėra priešais. A.Bubinui neliko nieko kito kaip tik važiuoti per gilią duobę, o tai neigiamai atsiliepė pačiam motociklininkui – jis patyrė traumą, dėl kurios neaišku ar galės tęsti kelionę.
Sekmadienį jis dar sugebėjo nuvykti į 300 tūkst. gyventojų turintį Čitos miestą Rusijos pietryčiuose ir čia pasirodys vietos gydytojams. Nuo jų sprendimo priklausys A.Bubino kelionės likimas.
Žemiau esančiame žemėlapyje galite matyti, kur yra keliautojai. Paspaudę ant mėlynos ikonos, pamatysite, ar tai motociklas, ar automobilis.
GPS stebėjimą vykdo „Altas IT“ sistema.